AdemoJoey schreef:Ok, ik had/heb echt even een blond momentje..Als er staat: 9,71km/l dan is dat gewoon dat de auto 1 op 9,71 rijdt? Ik deed 100 gedeeld door 9,71 --> 10.3 dus auto rijdt 1 op 10.3. Het werd wat vreemd bij 15,15 km/l,dan komt er 1 op 6.6 uit
Maar eigenlijk is het dus 1 op 15,15?
@ Gloa: Dank voor de info en tips! Dit ga ik zeker in de gaten houden!!
Als het er echt zo staat, is het inderdaad 1:9,7 en 1:15,15.
Check dat wel even. een typefoutje is snel gemaakt; niet alleen door jou maar ook door anderen die de site vullen met info.
Als er staat: 9,71km/l dan is dat gewoon dat de auto 1 op 9,71 rijdt? Ik deed 100 gedeeld door 9,71 --> 10.3 dus auto rijdt 1 op 10.3. Het werd wat vreemd bij 15,15 km/l,dan komt er 1 op 6.6 uit
Maar eigenlijk is het dus 1 op 15,15?
Flinke jas aan en inrijdeken indien nodig. Bij regen waterdicht nierdeken, regenbroek over witte broek heen, regenjas. Ik ga alleen niet bij sneeuw en ijzel ivm glijden, maar de kans dat ik dan de trailer ga pakken is ook best klein. 
het zouden dan wel mooi weer ritjes zijn hoor, met wind zou ik sowieso niet op pad gaan of met de combi voor hun. Ik snap het wel hoor, maar ik vind het ook weer zonde om een grote auto te kopen die 1500 mag trekken, veel meer kosten kwijt zijn voor die enkele keer dat ik hem gebruik