Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cissy schreef:Vroeger ook een Omega 2.0 gehad. Trok de trailer prima maar zwabberde ook aardig als het waaide. Later Vito en nu Korando. Laatste rijdt het fijnst met trailer dus ben er op vooruit gegaan
cissy schreef:Vroeger ook een Omega 2.0 gehad. Trok de trailer prima maar zwabberde ook aardig als het waaide.

(en ik vind het stiekem zonde dat ik het zelf niet kan).
mijn monteur gaf aan dat de auto in verrassend goede staat is
Ik ben dan ook niet bang voor een oudere auto.

De combinatie zal 1050 tot max 1200 wegen en stel je voor dat ik voor de Kia Sportage 2.0 ga, dan weegt de auto 350 tot 200kg zwaarder dan de combinatie en het zit 750 tot 600kg onder het maximum trekgewicht.
Stof tot nadenken

mijn monteur raadde die mij alleen toch wat af ivm hoog benzineverbruik, grote kans op olieslurper en de onderdelen die behoorlijk aan de prijs zijn, omdat hier niet heel veel aanbod in is.
maar betaalbaarheid en betrouwbaarheid zijn het belangrijkste! Het zou me bij mijn keuze helpen als ik het omrekenen snap haha
Als er staat: 9,71km/l dan is dat gewoon dat de auto 1 op 9,71 rijdt? Ik deed 100 gedeeld door 9,71 --> 10.3 dus auto rijdt 1 op 10.3. Het werd wat vreemd bij 15,15 km/l,dan komt er 1 op 6.6 uit
Maar eigenlijk is het dus 1 op 15,15?