Voor de auto is dit positief toch? Dit was om de auto die ik doorgestuurd had naar mijn monteur, maar daar kwam dus uit dat mijn Toyota gelijk op gaat met deze en meer netto-kracht heeft mbt de motor. . Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor de auto is dit positief toch? Dit was om de auto die ik doorgestuurd had naar mijn monteur, maar daar kwam dus uit dat mijn Toyota gelijk op gaat met deze en meer netto-kracht heeft mbt de motor. .
. Qua onderhoud heb ik er op wat lampjes na nog weinig aan hoeven doen.
en mag ook 3 ton aan de haak hebben. Santos_05 schreef:ja, die wil ik ook welHelaas weer een klasse zwaarder....
Wel een goed punt. Zou je dan beter een lichtere diesel kunnen nemen ofeen zwaardere lpg? Ging uit van dezelfde gewichtsklasse omdat we meer aan onderhoud moeten besteden bij lpg, maar is dat ook werkelijk zo?
ikke schreef:Wie zocht er ook alweer iets dat 3 ton mocht trekken?
Nou, deze mag het:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... /vbht.aspx
Helaas is de bak te klein voor onze paarden (mochten we uitproberen van de verkoper) verder een prima autootjeen mag ook 3 ton aan de haak hebben.
Riddershow schreef:Santos_05 schreef:ja, die wil ik ook welHelaas weer een klasse zwaarder....
Wel een goed punt. Zou je dan beter een lichtere diesel kunnen nemen ofeen zwaardere lpg? Ging uit van dezelfde gewichtsklasse omdat we meer aan onderhoud moeten besteden bij lpg, maar is dat ook werkelijk zo?
Hyundai terracan. Hele fijne trekauto. Ook als lpg te vinden,maar toenmalig begreep ik dat het niet heel goed compatibel was. Maar als diesel heel fijn.
Moet je wel een CE hebben waarschijnlijk.
Varekaj schreef:Dat was ik, en ben blij te lezen dat het je geholpen heeftIk weet niet meer wie de tip heeft gegeven ivm onderkant stuur = richting van de aanhanger bij achteruit rijden. Maar ik ben die heel erg dankbaar! Ben dinsdag gaan oefenen op inparkeren en dankzij die tip heb ik de truk nu door
ga gewoon proberen de dag zelf om de combi gelijk zo dicht mogelijk tegen de rand te zetten en dan naar de loskade. Staat ie scheef in het vak maar dicht genoeg? Maakt me niet uit eerlijk gezegd, daar ben ik dan al blij mee. Ik weet de richtpunten nog om mee te werken, hopelijk helpt dat. 
. Zo'n mini-karretje heb je al geschaard achter (of in) de auto staan voor je het door hebt.Santos_05 schreef:ikke schreef:Wie zocht er ook alweer iets dat 3 ton mocht trekken?
Nou, deze mag het:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... /vbht.aspx
Helaas is de bak te klein voor onze paarden (mochten we uitproberen van de verkoper) verder een prima autootjeen mag ook 3 ton aan de haak hebben.
Ikke, maar een vrachtauto is niet heel handig als woon/werk verkeer
assie schreef:De Rexton heb ik in proefgereden, heeft meer vermogen tov van de navara, is jonger, 50kg lichter en heeft meer luxe.
De Navara heeft minder kilometers, is japans (=positief in mijn boekje), heeft meer en afgesloten laadruimte, is flink goedkoper in wegenbelasting en een knapper kleurtje.