Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:ja, die wil ik ook welHelaas weer een klasse zwaarder....
Wel een goed punt. Zou je dan beter een lichtere diesel kunnen nemen ofeen zwaardere lpg? Ging uit van dezelfde gewichtsklasse omdat we meer aan onderhoud moeten besteden bij lpg, maar is dat ook werkelijk zo?
ikke schreef:Wie zocht er ook alweer iets dat 3 ton mocht trekken?
Nou, deze mag het:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... /vbht.aspx
Helaas is de bak te klein voor onze paarden (mochten we uitproberen van de verkoper) verder een prima autootjeen mag ook 3 ton aan de haak hebben.
Riddershow schreef:Santos_05 schreef:ja, die wil ik ook welHelaas weer een klasse zwaarder....
Wel een goed punt. Zou je dan beter een lichtere diesel kunnen nemen ofeen zwaardere lpg? Ging uit van dezelfde gewichtsklasse omdat we meer aan onderhoud moeten besteden bij lpg, maar is dat ook werkelijk zo?
Hyundai terracan. Hele fijne trekauto. Ook als lpg te vinden,maar toenmalig begreep ik dat het niet heel goed compatibel was. Maar als diesel heel fijn.
Varekaj schreef:Dat was ik, en ben blij te lezen dat het je geholpen heeftIk weet niet meer wie de tip heeft gegeven ivm onderkant stuur = richting van de aanhanger bij achteruit rijden. Maar ik ben die heel erg dankbaar! Ben dinsdag gaan oefenen op inparkeren en dankzij die tip heb ik de truk nu door
Santos_05 schreef:ikke schreef:Wie zocht er ook alweer iets dat 3 ton mocht trekken?
Nou, deze mag het:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... /vbht.aspx
Helaas is de bak te klein voor onze paarden (mochten we uitproberen van de verkoper) verder een prima autootjeen mag ook 3 ton aan de haak hebben.
Ikke, maar een vrachtauto is niet heel handig als woon/werk verkeer
assie schreef:De Rexton heb ik in proefgereden, heeft meer vermogen tov van de navara, is jonger, 50kg lichter en heeft meer luxe.
De Navara heeft minder kilometers, is japans (=positief in mijn boekje), heeft meer en afgesloten laadruimte, is flink goedkoper in wegenbelasting en een knapper kleurtje.