Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
connie64 schreef:grijs kenteken kennen we niet meer in nederland dus dat heeft geen zin varekaj, wij betalen ons hier echt blauw in nederland aan wegenbelasting in tegenstelling tot Belgie.Nu woon ik al ongeveer 5 km van Belgische grens en ik zou er bijna voor gaan verhuizen
Reen_ schreef:Zou iemand met mij mee willen denken? Wij hebben een Renault Kangoo die 1150 kg mag trekken. Nu zit ik al even hierover te dubben, maar is er een trailer die wij kunnen trekken met deze auto? En maakt het dan nog uit of je een BE rijbewijs hebt. Het paard weegt toch wel tussen de 600 en 700 kg, dus er blijft niet veel gewicht over. Probleem is dat het een bedrijfsauto is en we de komende tijd nog geen zicht hebben op een andere auto. Is deze auto kansloos om een trailer te trekken of is er toch op een of andere manier een mogelijkheid voor ons?
AdemoJoey schreef:Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de Carina en zal deze eens opzoeken
connie64 schreef:ja ikke dit ging over een diesel....mijn man wil alleen maar diesel..we hebben nu na jaren diesel weer een benine auto en zijn er niet tevreden over.
kan de range rover l405 3 ton trekken?
Niekj_Jente schreef:Ik heb nu een Opel Astra H gekocht, deze mag 1200 kg trekken en zou dus een lichte 1/1,5 paards trailer mogen trekken..
Heb een trailer gevonden met als totaal massa 1200 kg dus dat zou net mogen en heb ook mijn BE maar gehaald voor de zekerheid.
Het is niet dat ik vaak met de trailer weg ga, het is alleen voor noodgevallen als ik de andere auto niet mee kan krijgen door omstandigheden
Riddershow schreef:Heeft iemand hier ervaring met de ford transit (voor een 2 paards?)
sflj schreef:Riddershow schreef:Heeft iemand hier ervaring met de ford transit (voor een 2 paards?)
Wel met de (122pk) motor van een Ford Transit!
Dáár geen problemen mee, voor de trailer!