Nibbit schreef:Ik denk er dus nog even over na want het wordt wel duur al met al.
tja, paardrijden is duur.
Een eigen paard is nog duurder

Maar in die situatie investeer je dus veel in jezelf (niveau van paardrijden)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nibbit schreef:Ik denk er dus nog even over na want het wordt wel duur al met al.

superwoman schreef:Nibbit schreef:Ik denk er dus nog even over na want het wordt wel duur al met al.
tja, paardrijden is duur.![]()
Een eigen paard is nog duurder
Maar in die situatie investeer je dus veel in jezelf (niveau van paardrijden)

_mistique_ schreef:eigenpaard is niet duurder.
teminste bij mij niet
eigenpaard met 1 bijrijdster is goedkoper (voor mij iig) incl verzekering eten etc. dan dat ik een paard bijrijd

_mistique_ schreef:kvraag wel een bijdrage, maar is heel normaal hoor
) mening he? 
_mistique_ schreef:tuurlijk niet.
hoe kan dat nou
dat de bijrijdster meer kwijt is.
ik betaal gewoon de 3/4 vd stalling inteentingen,wormenkuren etc.
kvraag wel een bijdrage, maar is heel normaal hoor
Nibbit schreef:Lessen en wedstrijden betalen vind ik wel okè.
Maar dan geen bijdrage er naast. Mezelf kennende zal t paard wel een paar nieuwe dejes en beschermers krijgen
(85,00 aan eigenaresse en 40,00 aan manege eigenaar laatste is verplicht, stomme manege regels!) 

sronnie schreef:Vanwaar toch de indruk dat je dan juist serieus geinteresseerde mensen trekt?
Ik ben hardstikke serieus qua rijden en alles er omheen, maar ik heb gewoon weg het geld niet om iets te betalen.
Ben ik daarom minder serieus, dacht het niet

Scum schreef:Ik denk dat je het zo moet zien: als je je paard zo laat rijden dat hij er beter van wordt dan moet jij de bijrijder betalen.
Als een bijrijder graag ook eens paard wil rijden (dus niet het paard in de training beter maakt) dan moet de bijrijder ervoor betalen.
Bij ons in de regio krijg je alleen een bijrijder als je hem/haar ervoor betaalt. Niemand komt hier gratis mijn paard rijden als ik er geen tijd voor heb. Ja, wel een manegeruiter (no offence), maar daar heb ik geen zin in.
, maar dat hoeft voor mij echt niet. Als mijn paard iets nodig heeft, dan koop ik het zelf. En dan kan het best zo zijn dat een bijrijder heeft suggereerd dat het zinnig of leuk was om zoiets te kopen. Scum schreef:Ik denk dat je het zo moet zien: als je je paard zo laat rijden dat hij er beter van wordt dan moet jij de bijrijder betalen.
Als een bijrijder graag ook eens paard wil rijden (dus niet het paard in de training beter maakt) dan moet de bijrijder ervoor betalen.
en kunnen de beurzen gesloten blijven. Citaat:Bij ons in de regio krijg je alleen een bijrijder als je hem/haar ervoor betaalt. Niemand komt hier gratis mijn paard rijden als ik er geen tijd voor heb. Ja, wel een manegeruiter (no offence), maar daar heb ik geen zin in.