Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lautjuh85 schreef:Ik ga geen 200 euro betalen. Waarvoor???
Ik denk ook dat ze 200 euro mij wil betalen!
nieky1993 schreef:Vind het netjes van de Koper dat ze 200 euro wilt overmaken.
En ook netjes dat het er nu wat gemoedelijker aan toe gaat dan het welles/nietes spelletje.
En denk dat het wel aannemelijk is dat TS de pony nog eens wilt zien
het was netjes geweest het afgesproken bedrag te betalen
Margret39 schreef:ja lau idd ik ben bereid 200 euro over te maken naar JOU dan zitten we in het midden.
misschien kunnen we dit oplossen dat bedoel ik.in belang van Romy.

Sunset22 schreef:heb net ook het hele topic gelezen..en met verbazing... eerst wordt politie alles erbij gehaald en weet ik het wat...en nu ineens wordt het opgelost via bokt. Wel vreemd dat je eerst je paard terug wilt hebben (lautjuh85) en nu ga je akkoord met €200,- terwijl als je dit zou laten voorkomen bij de rechter je volledig in je recht staat en de tegenpartij dan voor alle kosten opdraaid.. enne waar is jess ineens gebleven?
Sunset22 schreef:heb net ook het hele topic gelezen..en met verbazing... eerst wordt politie alles erbij gehaald en weet ik het wat...en nu ineens wordt het opgelost via bokt. Wel vreemd dat je eerst je paard terug wilt hebben (lautjuh85) en nu ga je akkoord met €200,- terwijl als je dit zou laten voorkomen bij de rechter je volledig in je recht staat en de tegenpartij dan voor alle kosten opdraaid.. enne waar is jess ineens gebleven?
justdiesel schreef:akira5 schreef:Nee helemaal me eens, maar ik ben in de Here en wil alleen maar vreedzame oplossingen
Niet vervelend bedoeld hoor, maar ben jij jehova ofzo?

KiWiKo schreef:Nu overgemaakt betekend maandag het geld bijgeschreven......... als het er dinsdag nog niet op staat dan heeft ze het niet vandaag overgemaakt