Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Atchoo schreef:Ik heb hierna nog 1 doos met peesbeschermers gekregen een envelop met een kaart. Wat een flauwe rotstreek zeg![]()
![]()
Wij dus in Groningen ons nieuwe huis verven en behangen en dat soort dingen. Zouden we die avond een patatje bij de mac gaan halen. Maar ipv daar naar toe te gaan gingen we naar een pensionstal toe en er was dus een stal helemaal versierd, jullie voelen hem al aankomen
Er is al een stal gereserveerd en mijn huidige verzorgpaard mag mee naar GroningenDe eigenaar heeft hem aan mijn ouders verkocht omdat de merrie en ik zo'n superband met elkaar hebben.
Wil iederen hiervoor bedanken (hoewel ze niet op bokt zitten maar toch)
Het schijnt dat de zoon van de eigenaar in noord brabant zit en deze dingen verstuurd heeft. Die dag dat ik naar de politie ging zijn mijn ouders er vlak na geweest om even te 'babelen'.
Wat een streek zeg, maar wel een enorm mooie die ik zal onthouden
Atchoo schreef:Ik heb hierna nog 1 doos met peesbeschermers gekregen een envelop met een kaart. Wat een flauwe rotstreek zeg![]()
![]()
Wij dus in Groningen ons nieuwe huis verven en behangen en dat soort dingen. Zouden we die avond een patatje bij de mac gaan halen. Maar ipv daar naar toe te gaan gingen we naar een pensionstal toe en er was dus een stal helemaal versierd, jullie voelen hem al aankomen
Er is al een stal gereserveerd en mijn huidige verzorgpaard mag mee naar GroningenDe eigenaar heeft hem aan mijn ouders verkocht omdat de merrie en ik zo'n superband met elkaar hebben.
Wil iederen hiervoor bedanken (hoewel ze niet op bokt zitten maar toch)
Het schijnt dat de zoon van de eigenaar in noord brabant zit en deze dingen verstuurd heeft. Die dag dat ik naar de politie ging zijn mijn ouders er vlak na geweest om even te 'babelen'.
Wat een streek zeg, maar wel een enorm mooie die ik zal onthouden

Wel slim van ze dat ze gewoon volgehouden hebben, zelfs bij de politie. Weet je ook wat de politie zei toen je ouders teruggingen om te zeggen dat het een grapje was? Kan me voorstellen dat ze de tijdsverpilling niet zo grappig vonden eigenlijk
En iedereen maar denken hoe kan dat nou dat zij die spullen krijgt, ja, echt super origineel!! 
Citaat:| Atchoo | 27-08-08 | | Permanent | Schaduwaccount
Marjo_x schreef:Citaat:| Atchoo | 27-08-08 | | Permanent | Schaduwaccount
Betekent dat, dat dit allemaal onzin was?
Dat meen je toch niet.