Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Aimee schreef:Margreet schreef:Een grote![]()
Robuuste KWPN'er van 1.80. Gewogen in Emmeloord.
Okee. Die van mij zal ook wel op dat gewicht zitten inmiddels
Citaat:de aanhangwagen mag zwaarder zijn dan 750 kg. Voorwaarde is, dat de aanhangwagen inclusief laadvermogen niet zwaarder is dan de ledige massa van het trekkende voertuig. Daarbij mag de toegestane maximum massa van de totale combinatie (trekkend voertuig plus aanhangwagen) niet meer dan 3500 kg zijn.
supertinkie schreef:http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/het_rijbewijs/soorten_rijbewijzen/rijbewijscategorieen.htm
Hier het linkje waarin duidelijk beschreven wordt hoe en wat.
supertinkie schreef:http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/het_rijbewijs/soorten_rijbewijzen/rijbewijscategorieen.htm
Hier het linkje waarin duidelijk beschreven wordt hoe en wat.
Margreet schreef:Een niet zo grote 1,5 trailer (een oude Heja bijvoorbeeld) past 'ie niet eens op, dan kan de klep niet dicht
Margreet schreef:En nou nog je verhaal over die assen...
Margreet schreef:Aimee, hij legde niet z'n hoofd op het dak bij het laden om aan te geven dat het niet past?
Het is ook helemaal niet handig zo'n grote... Naast de trailer kom je nog veel meer praktische problemen tegen. Maar ja, wat doe je eraan....
supertinkie schreef:Margreet schreef:En nou nog je verhaal over die assen...
Daarmee gaat het er om dat de gemiddelde 2-paards trailer tegenwoordig een tandemasser is en dat je daarin dus 2000 kilo mag stoppen.
Als je aangehouden wordt dus zonder BE, hang je, want ze gaan van de maximum massa uit die je mag vervoeren.
En ik ben hier echt niet om verwarring te veroorzaken hoor, ik heb er alleen maar goede bedoelingen mee.
Allejandro schreef:Ik ga het morgen ff bij een officiele instantie navragenhaha
Dan ben ik verzekerd dat ik veilig op weg ga!
Allejandro schreef:Nee zijn boktregels. Snap ik.
Jij hebt het toen bij RDW nagevraagd toch?Via mail? Kan ook ff bellen morgen ..
supertinkie schreef:Margreet schreef:En nou nog je verhaal over die assen...
Daarmee gaat het er om dat de gemiddelde 2-paards trailer tegenwoordig een tandemasser is en dat je daarin dus 2000 kilo mag stoppen.
Als je aangehouden wordt dus zonder BE, hang je, want ze gaan van de maximum massa uit die je mag vervoeren.
En ik ben hier echt niet om verwarring te veroorzaken hoor, ik heb er alleen maar goede bedoelingen mee.