Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Super Lynn
nu nemen ze het tenminste echt serieus
Hoop dat ze je pakketje vinden
eevita schreef:mekkeren ? praat jij zo over je klanten? hoop dat ze niet meelezen..
ontopic, lees al een tijdje mee, hoop dat ze het alsnog uitzoeken !
nickyu schreef:maar niet altijd, heb ook wel eens een verkeerd hsnr
opgegeven , domme overschrijf fout , maar dat staat dan ook direct op je verzendbewijs,
wat wel opvalt is dat sinds ze met andere bedrijven in zee zijn gegaan
er een hoop meer fout gaat als daarvoor en het schijnt moeilijker te traceren te zijn
waar het fout gegaan is ..
Baxter schreef:De bezorger die mijn pakketje heeft verduisterd is ook ontslagen.... Het pakketje is ook nooit terecht gekomen. Ik had het geluk dat ik gewoon een nieuwe kreeg toegestuurd....
Zo houden ze niet veel postbezorgers over bij tnt
Ja je moet ze zeker weer gaan bellen als het te lang duurt naar je zin.... Beter een keer teveel dan te weinig bellen
Baxter schreef:Heeft de afzender ook nog geen contact op genomen met tnt? Als het goed hebben ze een soort contract voor dit soort gevallen en zal tnt kwijtgeraakte spullen moeten vergoeden aan de afzender. En anders zou ik toch proberen om van tnt een vergoeding te krijgen als het paket niet terecht komt...
Ik hoop echt dat het allemaal lukt...
P.s. Mijn paket die vorige week zou zijn op gestuurd is ook nog niet terecht en de afzender heeft nog niet gereageerd op een mailtje. Dus ik ga morgen maar ff bellen...