) enne, nee hoor ik ben ook niet een of andere kennis van TS of die Margreet en het is goed dat beide hier nu hun verhaal neer kunnen zetten maar is het niet zo dat, ongeacht of die pony wel of geen zomereczeem had bij de verkoop, er gewoon nog €400 niet betaald is en als dat niet gebeurt dat die pony dan terug moet? Dus ik denk, Margreet: niet gaan zitten janken over dat zomereczeem/schimmel-> je accepteert het en houdt die pony (als je d'r kan betalen en je vind d'r echt zo leuk) en betaald ervoor en anders als jij geen pony met eczeem/schimmel wil, of je kan het restant niet betalen of je kan haar niet onderhouden-> dan breng je d'r lekker terug! En als je d'r niet terug wil brengen, deal with it! Als je een beetje kijk hebt, had je trouwens ook al lang kunnen zien dat ze eczeem had, ongeacht of dat nou wel of niet in de originele verkoopadvertentie stond, je hebt haar toch ook in het echt gezien? Dus niet een pony willen houden en het restant niet betalen omdat je toevallig vind dat je 'opgelicht' bent over dat zomer eczeem (want zo kom je nu over), want zo werkt het natuurlijk niet. En TS: als 't jou niet om die €400 gaat maar om die pony, zou ik lekker stug volhouden, ze duikt hopelijk snel een keer op en dan kun je haar hopelijk desnoods met behulp van de politie inladen en meenemen, je hebt toch van die ingebrekestelling brieven verstuurd en het staat toch in het contract? Nou dan...(lijkt me)Pfffff...je zou d'r moe van worden, van dit hele gedoe.
Welterusten in ieder geval