Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Nu is de Ford alwéér kapot en dus dachten we dat het misschien slim was om een nieuwe goede tweedehandsauto te zoeken.
........
Of denken jullie dat we beter onze eigen auto kunnen blijven oplappen?
Tobbes schreef:Voor 300 euro koop je geen nieuwe auto
Annetje schreef:Uhm uhm krukaskering. Koppelingsplaten moeten vervangen worden. Km-stand is 270000, maar het is natuurlijk wel een diesel. Kosten om te maken zijn zeker 1500 euro.
Hij moet gewoon naar de garage.
Varekaj schreef:Proficiat! Veel plezier en succes!
Ik ben een mitsubishi pajero sport rijkerGisteren naar de eerder beschreven auto gaan kijken. Man, ik heb weinig auto's gezien van 17 jaar die zo netjes onderhouden zijn. Op een ondiepe kras na in de lak, scheurtje in de voorbumper en wat oppervlakkig roest in de wielkassen was er op die auto niks aan te merken. Binnenkant en buitenkant ontzettend proper, startte direct en vloeiend. Motor even laten draaien, geen rare geluiden, geen lekken, geen overslag, spinnend als een jonge kat. Boekje was altijd volledig en correct bijgehouden.
APK perfect zonder enige opmerking. Hij wordt nog gekeurd voor verkoop maandag en krijg er een jaar garantie op van de dealer.
Ding mag 2800kg aan de trekhaak![]()
Ik wil dan ook zo snel mogelijk mijn BE halen. Alleen is en blijft stiefpa er heilig van overtuigd dat ik met die jeep een 1,5 paards kan trekken zonder dat beide MTM'S over de 3500 gaan
Varekaj schreef:Klopt als een bus. Al vaak zat meegemaakt wanneer ik met de camionette rondrij. Ze denken vaak dat het wel past om er even snel tussen te knallen, of dat je gelijk stilstaat als je de rem induwt.
Met een voertuig uit 1 stuk rijden is 1 ding. Een zware auto met trailer, ongeacht geladen of niet, is toch nog een ander paar mouwen. Niet alleen rijden maar ook maneuvreren, gevoel tijdens het rijden en dergelijke. Ik ga liever met dat extra papiertje en overschot op gewichten op pad dan even lukraak het land doorkruisen. Auto mag 2,8t trekken. Heb 2 trailers op het ook met MTM 2000 en 2200. 90% van de tijd zal er maar 1 paard in staan dus ruime overschot. Alleman verklaart me hier gek, maar liever dit dan alles op het randje.