Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinda_Dipje schreef:Super bedankt! We wilde eerst weer voor een XC90 gaan, maar dan is BE hoe dan ook noodzakelijk. Nu blijkt dat het handig zou zijn dat manlief er ook regelmatig mee op pad kan, gaan we toch voor een subaru forester en kopen daarnaast gewoon een jonge gezinsauto. Dit topic is zo fijn!
ikke schreef:Pinda_Dipje schreef:Super bedankt! We wilde eerst weer voor een XC90 gaan, maar dan is BE hoe dan ook noodzakelijk. Nu blijkt dat het handig zou zijn dat manlief er ook regelmatig mee op pad kan, gaan we toch voor een subaru forester en kopen daarnaast gewoon een jonge gezinsauto. Dit topic is zo fijn!
Een Forester IS een prima gezinsauto........
Met een klein, simpel koekblikje ernaast ben je dan uiteindelijk goedkoper uit
Dus als Pinda_Dipje het leuk vindt om naast een Subaru nog een leuke andere auto te hebben, waarom niet
Gloa schreef:Gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier ermee. Wat voor blokje zit erin?
Is toch best een prijzig klusje. Daarom goed om vooraf te bekijken en uit te onderhandelen als het eraan zit te komen.
)Nessa schreef:Wat is zuinig? Die van ons rijd 1 op 12 ongeveer. Met trailer op 9.
Zo'n kleine 60 euro per maand aan belasting.
xMazzel schreef:Nessa schreef:Wat is zuinig? Die van ons rijd 1 op 12 ongeveer. Met trailer op 9.
Zo'n kleine 60 euro per maand aan belasting.
Dat is een goede haha.
Nu heb ik een Renault Twingo dus het zal sowieso minder zuinig zijn![]()
Daar rijd ik gemid. 1 op 17/18 mee.
Bij zuinig denk ik aan buitenwegen 1 op 14/15? Weet niet of dit realistisch is?
xMazzel schreef:83 euro belasting per maand zou voor mij te duur zijn, gezien het feit dat hier ook nog verzekering en rijkosten bovenop komen. Zit nog op school en werk parttime bij de albert heijn![]()
Wij hebben thuis heel lang een volvo v70 diesel gehad maar mijn ouders liepen tegen de hoge kosten wbt wegenbelasting aan en daarom is deze weggegaan..
Nessa schreef:Ik heb een v40 2.0
Mag 1400 trekken. Belasting dus een kleine 60 euro.
Kijk dan wel echt naar een 2.0
De 1.8 mag 1200 trekken
En een rav4 2.0? 3 deurs?
Ik weet niet hoe zuinig ze zijn. Maar volgens mij ook niet zo zwaar, en mag 1500 trekkeb