Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sflj schreef:En iedereen wil zo goedkoop mogelijk! (Maar het paard mag gerust 10 dekjes, beschermers en op clinics en wedstrijden wordt meestal niet bespaard! )




) motor. Dit betekent 35 euro p/m aan wegenbelasting en verzekering en daarnaast loopt hij met flink doorgassen 1 op 18. In koudere periodes of meer korte stukjes rijdt hij 1 op 16.
) En dan bij voorkeur de 3 deurs variant.
)
) Daarnaast wil ik max 5000 bijleggen.
We komen er wel, uiteindelijk....
Hij is 2-3 jaar geleden langs de hele onderkant opnieuw overgespoten, maar opnieuw roest hij van binnen uit. Alles bruist.. Hij heeft bij de vorige eigenaar waarschijnlijk ook waterschade gehad omdat de elektrische stoelen niet te verstellen zijn. nouja, de stekker ligt eruit, als hij erin zit gaat de accu in no-time leeg en gaat hij gillen... En sinds een paar weken is hij vooral bij opstarten blauwe rookwolken aan het puffen.. Hij verbruikt ook 1-1,5L olie op 2000 km.. Niet echt iets waar ik zelf op zit te wachten. Komt ook nog bij dat hij op zijn zuinigste echt 1 op 8 rijdt... 



.
. Ontelbaar veel keren naar de garage maar oorzaak nooit gevonden. Gloa schreef:Het zijn ook geen slechte auto's qua hardware. Maar Franse auto's staan berucht om softwareproblemen. Een kleine storing kan de hele auto onbruikbaar maken. Mijn vriendin had een citroen die al rijdend in de bochten nog wel eens op het stuurslot wilde springen. Ontelbaar veel keren naar de garage maar oorzaak nooit gevonden.
Pinda_Dipje schreef:Ik hoop dat jullie uitsluitsel kunnen geven...
Ik overweeg een subaru forester i.c.m. een 1,5 paards trailer, maar vraag me nu af of deze combinatie aan de eisen voldoet om met B-rijbewijs te mogen rijden? Dit zodat mijn man zonder BE er ook mee op pad kan.
Ledig gewicht auto: 1305kg
Max toelaatbaar: 1860kg
Max trekvermogen: 1500kg
Ledig gewicht trailer: 620kg
Toegestaan totaal gewicht: 1300kg
