Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ChocooPrins schreef:Ja dan zullen we op zoek gaan naar een goede houthandel. Mijn schoonvader kent ze wel.
En de bouten, zijn die makkelijk te vinden?
Afkitmateriaal zal wel te doen zijn. Alleen moet die urinebestendig zijn voor aan de binnenkant. Weet niet indien dat erop staat...
De rubberen mat voor de laadklep kan ik halen bij de trailerhandelaar. Die heeft ze liggen.
En dan bootverf voor de kopse kanten en waarschijnlijk ook de binnenkant in het wit. Dat is bij ons ook makkelijk te vinden. Woon aan de kust.
Persevero schreef:kvulden schreef:Ik heb er rvs slotbouten met dopmoer gebruikt M6
Ik zou gegalvaniceerde gebruiken, zijn bij de betere ijzerhandel te krijgen. Anders brengt contractcorrosie onnodig schade aan je chassis. Het zal even duren maar het gebeurt uiteindelijk wel. Helemaal als hij niet overdekt staat.
maar hij staat overdekt.
ChocooPrins schreef:Bedankt gloa. Ook zijn we op zoek naar profieltje voor rond het deurtje aan de zijkant.
Blijkt niet mee te vallen om die te vinden. Iemand die weet waar je ze kunt krijgen?