Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margret39 schreef:even niemand hoeft geld in te zamelen hoor!!! wel lief akira, maar dat is niet de bedoeling
even lautje wel lezen ik zeg niet dat je beweer(de) dat ze geen exceem heeft(tenminste niet overal)
ja de advertentie, ach je hebt hem heelwat keren aan "moeten"passen
maar goed ik ga niet meedoen aan loze beschuldigingen en het welles nietes spellejes, heb ik geen zin in.
mijn vraag is waar vecht je nog voor? je recht?? ik vind dat ik dat heb jij vind dat jij het hebt.
wat heeft Romy daaraan??
Jou woorden zijn zelf ze kan het geld in haar ... douwen ......
Romy wordt zo de dupe ze krijgt van ons en waar ze staat de liefde en de juiste verzorging
kan nu wel gaan roepen en schreeuwen,en jou door de grond trappen, wordt ik daar wijzer van? nee jij nee Romy NEE al helemaal niet.
Ik heb je het een en ander gemeld , wij hadden een afspraak, wij zouden jou en je man de da rekeningen geven, als die hoger waren als de 400euro dan was dat zo.
Mijn man heeft jou man gebeld en gezegt joh als ze al vrienden van ons lastig gaan vallen en rond gaan lopen bellen, verlies je elk respect en gaat de afspraak niet door het zal het voor de rechter uiggevochten moeten.
Toen ging ik eigelijk per ongeluk hier lezen,
wat je daar doet is echt verre van netjes en hoe je ook over mij denkt , maakt me weinig uit
maar blijf eerlijk en ga geen dingen roepen Gentle bellen het verhaal in jou versie vertellen, en vervolgens op elkaar blijven reageren.
ik betreur dat het zo allemaal loopt, en wie "wint"er Romy nee nee en nog eens nee
vrouwke schreef:Margret39 schreef:even niemand hoeft geld in te zamelen hoor!!! wel lief akira, maar dat is niet de bedoeling
even lautje wel lezen ik zeg niet dat je beweer(de) dat ze geen exceem heeft(tenminste niet overal)
ja de advertentie, ach je hebt hem heelwat keren aan "moeten"passen
maar goed ik ga niet meedoen aan loze beschuldigingen en het welles nietes spellejes, heb ik geen zin in.
mijn vraag is waar vecht je nog voor? je recht?? ik vind dat ik dat heb jij vind dat jij het hebt.
wat heeft Romy daaraan??
Jou woorden zijn zelf ze kan het geld in haar ... douwen ......
Romy wordt zo de dupe ze krijgt van ons en waar ze staat de liefde en de juiste verzorging
kan nu wel gaan roepen en schreeuwen,en jou door de grond trappen, wordt ik daar wijzer van? nee jij nee Romy NEE al helemaal niet.
Ik heb je het een en ander gemeld , wij hadden een afspraak, wij zouden jou en je man de da rekeningen geven, als die hoger waren als de 400euro dan was dat zo.
Mijn man heeft jou man gebeld en gezegt joh als ze al vrienden van ons lastig gaan vallen en rond gaan lopen bellen, verlies je elk respect en gaat de afspraak niet door het zal het voor de rechter uiggevochten moeten.
Toen ging ik eigelijk per ongeluk hier lezen,
wat je daar doet is echt verre van netjes en hoe je ook over mij denkt , maakt me weinig uit
maar blijf eerlijk en ga geen dingen roepen Gentle bellen het verhaal in jou versie vertellen, en vervolgens op elkaar blijven reageren.
ik betreur dat het zo allemaal loopt, en wie "wint"er Romy nee nee en nog eens nee
jouw pony? heb je al betaalt dan?

noudy schreef:Waarom moet lautjuh voor de da kosten opkomen,snap ik niet helemaal.
Zou wel handig zijn als ik een paar koop, oh nee is nog nieteens gekocht en dat de vorige eigenaar voor de da kosten op moet komen, heb ik nog heel wat dierenarts kosten te verhalen.
akira5 schreef:Dat vind ik niet zo aardig van je smokey....dat je paard dood is is verschrikkelijk voor je.
Iedereen heeft toch het recht om te reageren waarom mag dat niet van jou. ik wil alleen maar vrede en dat het goed opgelost word.
smokey17 schreef:akira5 schreef:Dat vind ik niet zo aardig van je smokey....dat je paard dood is is verschrikkelijk voor je.
Iedereen heeft toch het recht om te reageren waarom mag dat niet van jou. ik wil alleen maar vrede en dat het goed opgelost word.
Vind je het zelf niet een beetje raar dat je oppert dat wij bokkers maar even die 400 euro moet inzamellen????
Ook ben ik van mening dat jij iets met dit hele verhaal te maken hebt... typisch dat er nog geen enkele andere bokker met dit idee naar boven komt(want geen bokker zo gek dat hij geld gaat inzamellen omdat mensen hun afspraken niet nakomen) en dat toevallig jij ineens boven water komt... je bent nieuw lid, valt binnen in dit topic en gaat zowaar opperen dat wij maar even geld moeten inzamellen.
Heul vreemd.
Het is duidelijk dat hier iets te halen valt voor jou
breezy302 schreef:smokey17 schreef:
Vind je het zelf niet een beetje raar dat je oppert dat wij bokkers maar even die 400 euro moet inzamellen????
Ook ben ik van mening dat jij iets met dit hele verhaal te maken hebt... typisch dat er nog geen enkele andere bokker met dit idee naar boven komt(want geen bokker zo gek dat hij geld gaat inzamellen omdat mensen hun afspraken niet nakomen) en dat toevallig jij ineens boven water komt... je bent nieuw lid, valt binnen in dit topic en gaat zowaar opperen dat wij maar even geld moeten inzamellen.
Heul vreemd.
Het is duidelijk dat hier iets te halen valt voor jou
Dat dacht ik al na haar eerste reactie.
maar ze kreeg nog even het voordeel van de twijfel....... die is ze inmiddels lang en breed kwijt
Margret39 schreef:Wil je haar ophalen lau dan heb je een rechtelijk bevel nodig en mag je mij mn geld teruggeven inclusief al de gemaakte kosten dus stalhuur vanaf Juli enz enz zo zit de wet in elkaar, dat is iets meer als wat jij vermeend van mij/ons te krijgen.
akira5 schreef:Nou als ik hier zo lees valt er niets te halen, waar hebben we het over 400 euri , waar ik erg verdrietig van word is de vijandigheid in dit topic er is al zoveel ellende in de wereld
akira5 schreef:noudy schreef:Waarom moet lautjuh voor de da kosten opkomen,snap ik niet helemaal.
Zou wel handig zijn als ik een paar koop, oh nee is nog nieteens gekocht en dat de vorige eigenaar voor de da kosten op moet komen, heb ik nog heel wat dierenarts kosten te verhalen.
Misschien hebben ze dat wel afgesproken tijdens de verkoop, daar zijn wij niet bij geweest toch?