Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zoveel lessen heb je meestal niet voor je E. Dat gebeurt meestal in een paar dagdelen of op 1 dag en dan gelijk examen. Geen enkel lesritme te vinden dus wimmus schreef:Even om die uitspraak te nuanceren;
meteen doorgaan voor je E was vooral handig omdat je dan nog in het ritme van 'lessen' zit, je alles nog goed weet ed.
Als je je E hebt, betekend dat toch niet dat je meteen alleen de weg op gaat met een trailer?![]()
Lijkt mij sowieso onverstandig, zelfs al heb je je rijbewijs al jaren.
MSQuincyTE schreef:Evelli schreef:Ik had al 5 jaar mijn rijbewijs voor ik voor mijn E ging. Vind het een vreemde bewering van rij-instructeurs dat je gelijk door moet gaanlevensgevaarlijk!
Dat zie jij zo, maar zo is het dus niet, en ik spreek uit eigen ervaring
MSQuincyTE schreef:Karin schreef:Ik vind het argument dat je dan nog steeds in het lesritme zit iig geen argument. De reden heeft Evelli al genoemd.
En toch is het echt waar dat je dan nog in je les ritme zit
Karin schreef:Ik zie niet wat 'in het lesritme zitten' bijdraagt aan 'veilig met een aanhanger kunnen deelnemen aan het verkeer'?
Voor 3 dagdelen en daarna examen ook niet 
Hilli schreef:Aan de andere kant is het als rijschoolhouder vast prettig om leerlingen bij je te houden en als je denkt dat iemand het kan...
en over een paar jaar zijn de prijzen ook weer gestegen en verdien je er meer aan 
als ze eerst 3 keer zakken verdien je er ook een hoop aan natuurlijk 
Evelli schreef:Hilli schreef:Aan de andere kant is het als rijschoolhouder vast prettig om leerlingen bij je te houden en als je denkt dat iemand het kan...
Als je het goed doet als rijschoolhouder en je hebt de faciliteiten om ook E achter B te doen, heb je grote kans dat de leerling vanzelf bij je terug komten over een paar jaar zijn de prijzen ook weer gestegen en verdien je er meer aan
Alhoewelals ze eerst 3 keer zakken verdien je er ook een hoop aan natuurlijk
Ik ben voor mijn E ook teruggegaan naar mijn rijopleider van mijn B
Had al ruim 1 jaar met 1,5 paard trailer gereden(legale B combi
) en heb 8 uur gelesd en toen examen(verspreid over 3 keer). Had geen commentaar van de examinator en was zo waar niet zenuwachtig maar juist relaxt
Zamora schreef:Ik heb vandaag mijn E rijbewijs gehaaldHad al ruim 1 jaar met 1,5 paard trailer gereden(legale B combi
) en heb 8 uur gelesd en toen examen(verspreid over 3 keer). Had geen commentaar van de examinator en was zo waar niet zenuwachtig maar juist relaxt