Dat had ik ook Jokari, en daarna heb ik gebeld en toen kon het meteen geregeld worden (wel pas over een half jaar als de abo afliep en daar ging ik niet mee akkoord en het is per 13 feb nu beeindigd). Heb vandaag de brief gekregen dat ze het erg jammer vonden dat ik de abo op heb gezegd en het is nu geregeld. Nog even het geld afwachten en dan is het eindelijk klaar.
Allebei de bevestigingen binnen inmiddels.. maar nog geen antwoord.
MISTRAL94
Geplaatst: 22-02-09 16:00
Ik heb gister een betaal herinnering gekregen omdat mijn abo niet betaald is. Normaal krijg ik het factuur in december en krijg je in maart ergens een herinnering. Nu heb ik mijn abo stop gezet en krijg ik direct een herinnering terwijl ze mijn abo per direct stop gezet heeft. Dom volk daar
En ik heb echt geen zin om te bellen.. ze hebben toch niet voor niks emailadressen?
MISTRAL94
Geplaatst: 23-02-09 12:52
En tot overmaat van ramp valt met je lastig via pm omdat je die mensen daar dom volk noemen
onne
Geplaatst: 23-02-09 16:24
Kreeg vandaag een mail , dat mij abbo stopgezet was per 31-10-09. G.V.D . het zou per direckt stopgezet worden , ik bellen, krijg ik een dame aan de telefoon, en ze vertelde mij dat er niet per direct op gezegt kan worden. Dacht het dus wel, als het bij een ander ook kan , dan bij mij ook. Morgen belt ze terug want ze moest even het een en ander na kijken. Ook even verteld dat er in nov: betaald is en dat ze toen ook als wisten dat er wat ging veranderen, maar hier zei ze niet zoveel op.
Nou ben je mooi klaar mee dus! Ik ga niet eens meer bellen, kost me handen vol geld met die eeuwige wachttijden. Ik denk dat er ook maar even een mailtje richting dat programma kassa oid gaat. Dit is niet acceptabel!
als je belt heb je zelfs om kwart voor 9 's ochtends al 11 wachtenden voor je :S als ik deze week niks hoor gaat er een aangetekende brief heen, kost me nog altijd minder als telefoonkosten en een briefje schrijven is zo gepiept
Zo de email heb ik verzonden naar het programma kassa. Nu hopen dat zij hier iets mee willen gaan doen. Zou mooi zijn als er meerdere reacties daar aan zouden komen.