Amanda schreef:Ik heb absoluut 2 linkerhanden wat auto's betreft. Lampje wisselen en vloeistoffen bijvullen gaat prima, maar verder houdt het op wat reparaties betreft. Helaas ook geen knutselaar in de kennissenkring. Auto moet dus naar een garage bij reparaties. Daarom werden Landrover, Ssangyong, Rangrover, Mercedes en Jeep al afgeraden. Als ik het mis heb, hoor ik het graag.
Maar wat dan wel?
Op mijn lijstje staan nu: Toyota Rav4, Landcruiser, Mitsubishi Pajero, Outlander, Kia Sportage, Sorento, Hyundai Tucson, Terracan, Nissan Xtrail, Terrano, Suzuki Grand Vitara, Subaru Forrester (al vind ik die niet zo mooi). Mis ik dan nog wat? Aanraders/afraders?
Ik snap effe niet waarom bij Ssangyong niet kan omdat ie naar de garage moet en je wel een heel rijtje auto's noemt die ook echt wel naar de garage moeten...
Ik rij een Korando, kostte geen drol in aanschaf vergeleken bij jouw rijtje. Beest van een auto, mag 2800 kg trekken, kost 35,- pmnd wegenbel en kan 'gewoon' naar een normale garage hier in de buurt.
Is spuuglelijk vind ik maar doet tot nu toe gewoon zn werk zonder gekke problemen. Een beetje landcruiser pajero etc is veel duurder en als hij in je budget past is het een oude bak met hoop km. Althans dat is mijn ervaring toen ik op zoek ging.
). Mis ik dan nog wat? Aanraders/afraders?
)
Maar je hebt inderdaad wel een goed punt.
Ik kom hier ook even binnen vallen. 
