Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bruintje123 schreef:Dus nu is ze weg want madam moest wat doen. Stank voor dank voor al je werk.
Nou ben maar blij. Hoop tijd kwijt maar veel tijd en ergernis bespaard voor de toekomst.
bruintje123 schreef:Ja dat krijg je als dank nog mee ook ja. Dat ze zeggen dat je slecht voor het paard zorgde.
Maar het grappige is wel, het paardenwereldje is klein en dan zeggen ze dat tegen de verkeerde en dan keert het echt tegen zichzelf.
En inderdaad mooi die paaltjes pas mee als ze betaald.
Maar goed dan zit je wel ineens met paaltjes waar je zelf ook niet om hebt gevraagd.
. Je hebt meer aangegeven dan bij de vorige klant maar toch weer flink over je heen laten lopen. Kale huur en toch elke dag flink in touw voor het pensionpaard, allerlei verzorgingsmiddelen uit eigen zak betaald, dure afstandshouders geplaatst zonder stroom (dat was ook wel een beetje dom) die nu verbogen zijn en de huur ook nog eens niet op voorhand geïnd(!) als ik het zo lees ... oh oh oh
.
. GDG schreef:Vanaf het moment dat je hier postte dat je alweer een pensionner had heb ik me maar grootendeels stilgehouden, ik kon er namelijk toch niks constructiefs over zeggen. Je hebt meer aangegeven dan bij de vorige klant maar toch weer flink over je heen laten lopen. Kale huur en toch elke dag flink in touw voor het pensionpaard, allerlei verzorgingsmiddelen uit eigen zak betaald, dure afstandshouders geplaatst zonder stroom (dat was ook wel een beetje dom) die nu verbogen zijn en de huur ook nog eens niet op voorhand geïnd(!) als ik het zo lees ... oh oh oh
.
Ik ben blij dat ze weg is gegaan want dit zag ik echt niet goedkomen hoor. Ik ben benieuwd wat het hierna wordt.
. Haha...ik vond zelf dat ik best goed bezig was maar als je het zo stelt dan tja...
Riel schreef:IHN schreef:dan kan je beter geen pensionklant meer nemen. Je deed het zelfs nog slechter dan met je eerste klant vind ik. SorryVind je het heel erg dat ik heel erg moet lachen om je post?. Haha...ik vond zelf dat ik best goed bezig was maar als je het zo stelt dan tja...

IHN schreef:Sorry,![]()
Maar goed...heb er ook geen trek meer in. Wie weet als wat leuks voorbij komt maar zodra het al begint over geld te duur haak ik af...eerst maar lekker zelf gaan genieten samen met vrienden die hier bijrijden.

Riel schreef:IHN schreef:Sorry,![]()
Maar goed...heb er ook geen trek meer in. Wie weet als wat leuks voorbij komt maar zodra het al begint over geld te duur haak ik af...eerst maar lekker zelf gaan genieten samen met vrienden die hier bijrijden.![]()
![]()
Ik hoop dat je nu de tijd neemt om gewoon heerlijk te genieten van je mooie paarden. Je werkt hard zo te lezen dus je verdient het om heerlijk te kunnen ontspannen bij je paarden.
IHN schreef:GDG schreef:Vanaf het moment dat je hier postte dat je alweer een pensionner had heb ik me maar grootendeels stilgehouden, ik kon er namelijk toch niks constructiefs over zeggen. Je hebt meer aangegeven dan bij de vorige klant maar toch weer flink over je heen laten lopen. Kale huur en toch elke dag flink in touw voor het pensionpaard, allerlei verzorgingsmiddelen uit eigen zak betaald, dure afstandshouders geplaatst zonder stroom (dat was ook wel een beetje dom) die nu verbogen zijn en de huur ook nog eens niet op voorhand geïnd(!) als ik het zo lees ... oh oh oh
.
Ik ben blij dat ze weg is gegaan want dit zag ik echt niet goedkomen hoor. Ik ben benieuwd wat het hierna wordt.
Vind je het heel erg dat ik heel erg moet lachen om je post?. Haha...ik vond zelf dat ik best goed bezig was maar als je het zo stelt dan tja...
.