Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BailyKarlos schreef:Hoe langer ik dit topic lees hoe banger ik word! Bijna iedereen zakt!
Mijn test ging gister zo goed dus ik denk dat die ik wel even! Maar ik schijt nu al in mijn broek.
Voor mijn gewone b rijbewijs ben ik 2x gezakt (wat overgens heel oneerlijk was gegaan). Die zenuwen doen het hem! Ik denk dat ik wat kalmerends aan de dokter ga vragen.
Ik had een hele leuke examinator en toch 9 uur les gehad. In de eerste instantie was in teleurgesteld omdat ik zoveel lesuren nodig had waardoor ik toch ruim 800 euro heb moeten neerleggen. Dat had ik niet verwacht maar ik heb fantastisch les gehad. In 1 dag zou ik het niet redden omdat het toch veel nieuwe dingen zijn die je leert. Ik heb daar tijd voor nodig om even een paar dagen over na te denken, dan valt het kwartje en doe ik dat de volgende les wel goed. ikke schreef:Als jij naar links stuurt, wat doet de aanhanger dan?
1) NIET ZWENGELEN!!! (DE klassieke fout, waar de meesten op de mist in gaan!)
2) weet wat de aanhanger doet als je aan je stuur draait.
3) weet hoe je ongewenst gedrag van de aanhanger wegwerkt.
4) zorg ervoor dat je kunt rijden op spiegels, ELKE richting op!!!
5) Kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken.............
En als je nu nog durft, mag je komen oefenen.
Winddancer schreef:Ik heb het wel middels een dagcursus gedaan, naja dag......4 uurtjes.
Voor mij was dat ideaal, wilde er gewoon snel vanaf zijn, maar kan me heel goed voorstellen dat het voor veel mensen niet het meest ideale is.
Heeft me rond de € 400,- gekost.
was ook 400 kwijt alles ging lekker moeilijkste vond ik voor een dok achteruit in draaien dat was echt lastig omdat je niet echt een punt had zoals in een straat achteruit de stoep en de weg dus was ook een klein beetje op goed geluk
Marlou_ schreef:ikke schreef:Als jij naar links stuurt, wat doet de aanhanger dan?
1) NIET ZWENGELEN!!! (DE klassieke fout, waar de meesten op de mist in gaan!)
2) weet wat de aanhanger doet als je aan je stuur draait.
3) weet hoe je ongewenst gedrag van de aanhanger wegwerkt.
4) zorg ervoor dat je kunt rijden op spiegels, ELKE richting op!!!
5) Kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken, kijken.............
En als je nu nog durft, mag je komen oefenen.
Goede tips! Dat zijn inderdaad de punten waar zij op letten!