Er wordt niet betaald!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nakisha

Re: Er wordt niet betaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:44

Wat een Bokt drama... hopelijk komt het alsnog goed.
Ik zou me om die aangifte niet zo druk maken... rustig afwachten en gewoon doorgaan waarmee je bezig bent.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:52

Hier een stille meelezen die vanaf dag 1 al berichten krijg wanneer er een nieuw bericht is geplaatst. Ondanks dat je hier niets meer neer kunt zetten, hou je ons wel op de hoogte hoe het afloopt?

Tigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:41

Ik heb ooit eens een account aangemaakt, maar nooit wat mee gedaan, nu weet ik weer waarom...

Mensen zijn al veroordeeld zonder dat het verhaal van twee kanten wordt gehoort, dat is ook het enige wat ik gemeen heb met Akira5
mijn vriendin bedankt je wel voor het compliment lautje, zij is 59 heeft ... ach je weet wat voor dieren ze heeft alleen zijn de lama's geen lama's maar alpaca's en heeft ze iets meer als ijslanders je hebt er toch foto's van???

Niet om mezelf te verdedigen reageer ik nu want mn kop rolt toch al en ook ben ik veroordeeld.
Dat boeid me weinig, wel dat hier je hele hebben en houwen wordt neergepoot al dan niet waar.Dat mn gezin mn kinderen alles erbij wordt gehaald, dat een gentle beweert dat we met jassen aanzitten (knap gentle je bent hier nooit geweest)
Dat is laster en laster en smaad neemt de politie gelukkig heel serieus!!!de laster en smaad is ook aangifte van gedaan voor onze duitse informant.Dus niet omdat ik mezelf in het nauw gedreven voel of ik geen poot heb om op te staan
want die heb ik wel degelijk, advies was ook om dit topic nog maar even te laten lopen.....

Wat ik jammer vind van de speurneuzen is als ze goed gespeurd hadden, twee topics staan over Romy en verkopen een door gentle en een door lautje, waarin stellig ontkent wordt dat Romy ZE heeft, sterker nog 100% ZE vrij
daar kun je ook zien hoellang beide dames de pony hebben gehad.Later bekent lautje lichte ZE die ze intensief behandeld ja ja met babyolie.haar man verteld hier doodleuk ze heeft nog nooit wat met de pony gedaan!!

Dan gentle die eerst beweerd dat Romy van een handelaar komt , dat klopt bijna ze komt van een haflingerfokker die Romy met haar moeder Wendy aan de HANDELSSTAL van gentle haar ouders verkocht heeft,later beweerd ze dat Romy 3000 euro heeft gekost (gouden hoeven zeker)je maakt mij niet wijs dat als ze haar daar een zomer hebben gehad er geen ZE ondekt is oja wederom ze schuurde maarja babyolie doet wonderen, en die manen maar even gelijk getrokken en dan ruilen we haar begin januarie, waarom gentle, kon ze niet op stal.... nee he ze wordt knettergek van de jeuk, want die "lichte" ZE is niet licht ....

Dan lautje die beweerd dat ze het gele papier achter heeft gehouden heb hier mail dat ze het niet kan vinden en dan maar meebetaald aan het verdwijnen ervan.hier staat toch echt wat anders.
dan de dikke vriendschap tussen beide "dames"ik heb hier een mail van lautje daar is ze niet zo aardig over Gentle iemand intresse... ;)

Dan weer mail dat ik NU moet betalen want 16 Augustes wordt de oude pony van lautje verkocht voordat de moeder van gentle op vakantie gaat en ja die pony moet terug, want ja gentle had beloofd dat die nooit weg ging , net zoals ze beweerd nu dat romy nooit meer bij haar weggaat of als dan toch wel.... naar vrienden...
reuze belofte van iemand van een HANDELSSTAL

Lautje heb ik gemaild over de problemen van Romy , ik heb haar ook gebeld want dat "schimmeltje"zat over haar hele lijf en is besmettelijk, ook voor lautje die zwanger was maar ook voor de stal waar ze stond, nooit gedaan even naar de stal bellen welnee jou een zorg.Je had een boottdeken?? pardon het was een aan vellen gescheurde equitheme die ze snachts in stal omhad en buiten lekker in de volle zon stond met haar exceem,of dat altijd zo was kan ik niet beweren, maar toen ik haar ophaalde, wel een paard met ZE mag overdag helemaal niet naar buiten tenzij goed "verpakt".

Bij Romy waren we niet gerust, ja Lautje had haar gewassen en de manen gevlochten, toen ik die er de andere dag uithaalde kon ik wel huilen een hele kapotte schoft met bloed en korsten, gelijk de veearts gebeld, die eerst niet zeker uitsluitsel kon geven dus eerst moest de schimmel behandeld worden, ze had namelijk ook vooral op haar hoofd zwarte plekken.Toen ik haar vastzette begon ze gelijk haar staart te schuren dus heb gelijk weer gebeld, en Romy heet een hormoonspuit gehad en hormonenzalf.gelijk heb ik een dekenmaakster gebeld en die heeft een deken voor haar op maat gemaakt.overdag binnen en sávonds naar buiten, voer met weinig eiwitten en geen vet land, op stal echter bleek geen succes want dankzij de goede behandelingen van lau en Gentle, was het kwaad al geschied.
Niks "lichte"exzeem waar we idd mee bekent waren idd LICHTE exceem niet de extreme vorm die Romy heeft , dier heeft echt geleden.
en zou nog steeds lijden als we haar niet behandelen zoals we nu doen, dus niet met een flesje babyolie.zullen we over de toestand van haar hoeven maar zwijgen... ja dat doe ik maar zucht
maar goed wat doe ik zit mezelf toch te verdedigen terwijl ik dat helemaal niet hoef.

Wil je haar ophalen lau dan heb je een rechtelijk bevel nodig en mag je mij mn geld teruggeven inclusief al de gemaakte kosten dus stalhuur vanaf Juli enz enz zo zit de wet in elkaar, dat is iets meer als wat jij vermeend van mij/ons te krijgen.
de plek waar Romy staat .... je weet het al , ik hoop het want Romy heet vanaf Juli al geen Romy meer...en onze stalhouder(ster) is idd op de hoogte, en ja die staat geheel aan onze kant hij/zij ziet haar dagelijks en heeft haar ook zien lijden.

nu ga ik me totaal afzijdig houden van dit forum waar je al veroordeeld bent voor je daadwerkelijk dader bent

kom maar op stort de bakken maar weer over ons/mij leeg heb een brede rug kan erbij,(en sterkt de aanklacht)
alleen een ding je kan mij niet op leugens betrappen in tegenstelling tot de TS en haar "nieuwe vriendin"

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:57

Ik lees dit topic al een tijdje mee.... had al wat rare gevoelens over de dames en het verhaal....echter nooit eerder gereageerd.

Een verhaal heeft altijd 2 kanten, dat blijkt wel.

Heb ook eens de advertentie opgezocht waar Romy werd aangeboden, daar staat idd dat ze geen ZE heeft(100% zeker, staat in de advertentie)..... typisch.
Echter lijkt het op de foto's alsof ze inderdaad niet meer schuurt(aangezien manen aardig gelijk zijn).

Maar heeft de oude eigenaar nou wel of geen geld van jou tegoed? Daar gaat het hier om..... niet om de ZE of om wat voor dekens ze mee had of wat dan ook.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:14

Heel vreemd dit, ik ga zeker niet oordelen voor er meer duidelijk is. Hopelijk is de pony in dit geval niet de dupe.

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:28

Ik zou allang blij zijn als mijn paard met zomereczeem goed terecht komt. Ik zou het liever weggeven dan verkopen, want het is heel veel werk en zorg, ik praat uit eigen ervaring.

De rest, over huisbazen, kinderen enz. heeft er niets mee te maken en lijkt me zeer irrelevant.

Ik denk dat het uiteindelijk om het paard moet gaan, maar het lijkt hier meer op een sensatieverhaal.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:42

Margret39 schreef:
Ik heb ooit eens een account aangemaakt, maar nooit wat mee gedaan, nu weet ik weer waarom...

Mensen zijn al veroordeeld zonder dat het verhaal van twee kanten wordt gehoort, dat is ook het enige wat ik gemeen heb met Akira5
mijn vriendin bedankt je wel voor het compliment lautje, zij is 59 heeft ... ach je weet wat voor dieren ze heeft alleen zijn de lama's geen lama's maar alpaca's en heeft ze iets meer als ijslanders je hebt er toch foto's van???

Niet om mezelf te verdedigen reageer ik nu want mn kop rolt toch al en ook ben ik veroordeeld.
Dat boeid me weinig, wel dat hier je hele hebben en houwen wordt neergepoot al dan niet waar.Dat mn gezin mn kinderen alles erbij wordt gehaald, dat een gentle beweert dat we met jassen aanzitten (knap gentle je bent hier nooit geweest)
Dat is laster en laster en smaad neemt de politie gelukkig heel serieus!!!de laster en smaad is ook aangifte van gedaan voor onze duitse informant.Dus niet omdat ik mezelf in het nauw gedreven voel of ik geen poot heb om op te staan
want die heb ik wel degelijk, advies was ook om dit topic nog maar even te laten lopen.....

Wat ik jammer vind van de speurneuzen is als ze goed gespeurd hadden, twee topics staan over Romy en verkopen een door gentle en een door lautje, waarin stellig ontkent wordt dat Romy ZE heeft, sterker nog 100% ZE vrij
daar kun je ook zien hoellang beide dames de pony hebben gehad.Later bekent lautje lichte ZE die ze intensief behandeld ja ja met babyolie.haar man verteld hier doodleuk ze heeft nog nooit wat met de pony gedaan!!

Dan gentle die eerst beweerd dat Romy van een handelaar komt , dat klopt bijna ze komt van een haflingerfokker die Romy met haar moeder Wendy aan de HANDELSSTAL van gentle haar ouders verkocht heeft,later beweerd ze dat Romy 3000 euro heeft gekost (gouden hoeven zeker)je maakt mij niet wijs dat als ze haar daar een zomer hebben gehad er geen ZE ondekt is oja wederom ze schuurde maarja babyolie doet wonderen, en die manen maar even gelijk getrokken en dan ruilen we haar begin januarie, waarom gentle, kon ze niet op stal.... nee he ze wordt knettergek van de jeuk, want die "lichte" ZE is niet licht ....

Dan lautje die beweerd dat ze het gele papier achter heeft gehouden heb hier mail dat ze het niet kan vinden en dan maar meebetaald aan het verdwijnen ervan.hier staat toch echt wat anders.
dan de dikke vriendschap tussen beide "dames"ik heb hier een mail van lautje daar is ze niet zo aardig over Gentle iemand intresse... ;)

Dan weer mail dat ik NU moet betalen want 16 Augustes wordt de oude pony van lautje verkocht voordat de moeder van gentle op vakantie gaat en ja die pony moet terug, want ja gentle had beloofd dat die nooit weg ging , net zoals ze beweerd nu dat romy nooit meer bij haar weggaat of als dan toch wel.... naar vrienden...
reuze belofte van iemand van een HANDELSSTAL

Lautje heb ik gemaild over de problemen van Romy , ik heb haar ook gebeld want dat "schimmeltje"zat over haar hele lijf en is besmettelijk, ook voor lautje die zwanger was maar ook voor de stal waar ze stond, nooit gedaan even naar de stal bellen welnee jou een zorg.Je had een boottdeken?? pardon het was een aan vellen gescheurde equitheme die ze snachts in stal omhad en buiten lekker in de volle zon stond met haar exceem,of dat altijd zo was kan ik niet beweren, maar toen ik haar ophaalde, wel een paard met ZE mag overdag helemaal niet naar buiten tenzij goed "verpakt".

Bij Romy waren we niet gerust, ja Lautje had haar gewassen en de manen gevlochten, toen ik die er de andere dag uithaalde kon ik wel huilen een hele kapotte schoft met bloed en korsten, gelijk de veearts gebeld, die eerst niet zeker uitsluitsel kon geven dus eerst moest de schimmel behandeld worden, ze had namelijk ook vooral op haar hoofd zwarte plekken.Toen ik haar vastzette begon ze gelijk haar staart te schuren dus heb gelijk weer gebeld, en Romy heet een hormoonspuit gehad en hormonenzalf.gelijk heb ik een dekenmaakster gebeld en die heeft een deken voor haar op maat gemaakt.overdag binnen en sávonds naar buiten, voer met weinig eiwitten en geen vet land, op stal echter bleek geen succes want dankzij de goede behandelingen van lau en Gentle, was het kwaad al geschied.
Niks "lichte"exzeem waar we idd mee bekent waren idd LICHTE exceem niet de extreme vorm die Romy heeft , dier heeft echt geleden.
en zou nog steeds lijden als we haar niet behandelen zoals we nu doen, dus niet met een flesje babyolie.zullen we over de toestand van haar hoeven maar zwijgen... ja dat doe ik maar zucht
maar goed wat doe ik zit mezelf toch te verdedigen terwijl ik dat helemaal niet hoef.

Wil je haar ophalen lau dan heb je een rechtelijk bevel nodig en mag je mij mn geld teruggeven inclusief al de gemaakte kosten dus stalhuur vanaf Juli enz enz zo zit de wet in elkaar, dat is iets meer als wat jij vermeend van mij/ons te krijgen.
de plek waar Romy staat .... je weet het al , ik hoop het want Romy heet vanaf Juli al geen Romy meer...en onze stalhouder(ster) is idd op de hoogte, en ja die staat geheel aan onze kant hij/zij ziet haar dagelijks en heeft haar ook zien lijden.

nu ga ik me totaal afzijdig houden van dit forum waar je al veroordeeld bent voor je daadwerkelijk dader bent

kom maar op stort de bakken maar weer over ons/mij leeg heb een brede rug kan erbij,(en sterkt de aanklacht)
alleen een ding je kan mij niet op leugens betrappen in tegenstelling tot de TS en haar "nieuwe vriendin"

Maar heeft er verder toch niets mee te maken wat paard wel en niet heeft, hoeven lijkt me dat je dat ook wel ziet als je daar bent, dat ze niet goed zijn, evenals dat ze in zulke erge mate exceem heeft wat je beweerd lijkt me dat dat dan ook goed te zien was ten tijde van de verkoop.
Imo kun je het dan niet maken om dan maar gewoon niet te betalen.
En ts geeft aan dat ze een contract heeft opgemaakt over stalgebreken enz. waar
ze verder niets op heeft gehoord.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:46

Fijn dat we nu 2 kanten van het verhaal horen.

Echter ben ik de laatste verkoopadvertentie van de TS tegengekomen waarin staat dat ze WEL zomerecxzeem heeft.

Mocht het contract zo zijn opgesteld als eerder vermeld dan had je als koper daar melding van moeten maken net na de koop. Dan had er wellicht iets aan de prijs gedaan kunnen worden of had de pony teruggekund.

Maar om dan geld ''achterover'' te drukken vind ik niet netjes.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:51

Iets in het verhaal van magret klopt ook niet, als ze volgens ts geen exceem had waarom kreeg je er dan een (volgens jou kapotte) exceemdeken bij?

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:54

Het verhaal dat er twee advertentes zijn lijkt mij al vreemd. Eerst geen eczeem en daarna wel eczeem, dat doet mij nadenken. Meestal heeft een paard wel of geen eczeem...

Maar dan nog; als jou paard niet betaald wordt zoek je dat uit met degene die het paard gekocht heeft en probeer je tot een compromis te komen. Tijdenlang op een openbaar forum discussieren en allerlei irrelevante dingen erbij halen riekt naar iets anders.

Gaat het hier om het paard, om het geld? Waar gaat het eigenlijk over? Dit riekt naar sensatie en dat vind ik jammer voor een eens geweldig forum.

Misschien kunnen we met zn allen wat geld inzamelen, en dan is het gelazer over, dit is toch te gek voor woorden.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:57

Hallo waarvoor geld inzamelen?????????
Die is gek wij betalen en magret een gratis paard, laat zij netjes het paard afbetalen......

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:58

Geen idee of ik er over heen heb gelezen, maar Margret heb je Romy wel laten keuren dan?! Want een beetje DA kan m.i. wel zien of een pony ZE heeft :) En bovendien voldoe je dan meteen aan je onderzoeksplicht.

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 00:59

Ach het is toch een welles/nietes spelletje over en weer. Het gaat er uiteindelijk om wie de langste adem heeft....

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:00

akira5 schreef:
Het verhaal dat er twee advertentes zijn lijkt mij al vreemd. Eerst geen eczeem en daarna wel eczeem, dat doet mij nadenken. Meestal heeft een paard wel of geen eczeem...

Maar dan nog; als jou paard niet betaald wordt zoek je dat uit met degene die het paard gekocht heeft en probeer je tot een compromis te komen. Tijdenlang op een openbaar forum discussieren en allerlei irrelevante dingen erbij halen riekt naar iets anders.

Gaat het hier om het paard, om het geld? Waar gaat het eigenlijk over? Dit riekt naar sensatie en dat vind ik jammer voor een eens geweldig forum.

Misschien kunnen we met zn allen wat geld inzamelen, en dan is het gelazer over, dit is toch te gek voor woorden.

Jij bent in de war...... geld inzamellen voor een andermans paard die van te voren had kunnen weten het niet te kunnen betalen......grapjas..... nee hoor, daar gaat ze maar lekker zelf voor werken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:00

Hoe dan ook. Romy is niet betaald. Daar wringt de schoen. Dat beest moet gewoon betaald worden. Zomerexceem of niet.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:01

Fijn om ook de andere kant van het verhaal te hebben gelezen.

Heb eens teruggezocht in de berichten van TS en ik zie dat het eerste wat IK in dat topic vroeg was of ze eczeem had. Daarna zei TS dat ze dat niet had, omdat ze bij Gentle alleen even had geschuurd, behandeld was met olie en bij TS niet meer had geschuurd.
Zoals ik ook al in dat verkooptopic zei, zegt dat absoluut niets over al dan niet eczeem; dat is periode-gebonden, soms plaatsgebonden en kan ook nog eens "overgaan" (symptomen althans voor het oog) door behandeling met babyolie.

@ huidige eigenaar; als ik dat aan de hand van een foto al kan zien, moet dat jullie al helemaal opgevallen zijn.
Het was bij TS niet bekend aan het begin, later wel dus heeft ze er melding van gemaakt.
TS heeft Romy kort gehad, daarin kun je je moeilijk een oordeel vellen over de mate van eczeem, zeker als ze misschien ook nog onervaren was met eczeem en alleen de 'horrorverhalen' kende.

Als TS vermeld heeft dat ze eczeem had, jullie zelf niet hebben gekeurd (en er dus bij waren om te zien hoe de hoeven waren) hebben jullie niets om moeilijk over te doen.
Ik als eigenaar van meerdere eczeempaarden, weet hoe plaatselijk eczeem kan zijn.
Der verhuizing kan stress hebben opgeleverd, wat het eczeem kan hebben verergerd. Ook kan er bij jullie iets anders zijn wat de eczeem heeft verergerd sinds ze bij jullie staat.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat TS daar over heeft gelogen/afgezwakt.

Mijns inziens hadden jullie haar dan ook gewoon het hele bedrag moeten betalen, of de koop ontbinden door Romy terug te brengen en de E400 die jullie al hadden betaald weer terug te krijgen.

Wat is de reden dat jullie dat toen niet hebben gedaan?

Overigens kun je wel geld willen vorderen van TS omdat de regels bij jullie zo zijn, maar de koop is toch in NL gedaan?
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 31-01-10 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 01:02

Via deze weg biedt ik mijn haflingermerrie te koop aan.
Romy is een 3 jarige merrie die nog niet ingereden is.
Ze is al wel zadelmak en ze kan een hoofdstel om.
Romy is een leergierige pony die dingen snel oppikt. Ze is trailer- en verkeersmak.
Er wordt veel met haar gelongeerd en gewandeld. Altijd netjes ontwormd, ingeent en bekapt.
Geen stalgebreken en kan heel goed met andere paarden en pony's.
Ze is een grotere maat haflinger rond de 1.50m. Een beetje van het oude type. Mooi compact en heeft super gangen.
Romy kan verkocht worden inclusief alle toebehoren. Ik heb een westernzadel en hoofdstel.
Handelaren en maneges hoeven NIET te reageren!!

Romy heeft 1 klein mankement en dat is dat ze zomereczeem ontwikkelt in de manen. Op dit moment gaat het vrij goed omdat ik het intensief behandel en ze heeft een eczeemdeken om. De eczeemdeken helpt haar echt heel goed. Er groeit weer haar op de plek in de manen waar ze geschuurt had. Voor de rest is het een superpony wat een goed tehuis verdient!

Dit was mijn advertentie op marktplaats. Waar jij toendestijds op gereageerd hebt Margret!!!! Dus nu niet gaan beweren dat ik nooit gezegd heb dat ze geen eczeem had.

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 01:06

Je koopt iets dus dat moet ook betaald worden. Als je het toen niet vertrouwde had je haar moeten laten keuren door een DA. Als iets niet betaald word is het logisch dat een product (in dit geval een dier) teruggehaald word.
Jammer dat dit over de rug van een onschuldige pony moet gebeuren.

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:09

smokey17 schreef:
akira5 schreef:

Jij bent in de war...... geld inzamellen voor een andermans paard die van te voren had kunnen weten het niet te kunnen betalen......grapjas..... nee hoor, daar gaat ze maar lekker zelf voor werken!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:09

Denk dat je zelfs pas aanspraak kunt maken op gemaakte kosten, NADAT je eigenaar bent van de pony, dus NADAT je dat geld hebt betaald aan TS?

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:10

smokey17 schreef:
akira5 schreef:

Ik ben inderdaad in de war, ik ben in de war van de hele hetze hier. Maar ik deed het voor lautjuh. Dan heeft dat meissie rust en wij ook en kunnen we ons allemaal weer bezig houden met zinnige dingen en het vertroetelen van onze paarden die ons allemaal zo aan het hart gaan.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:11

reactie´s ts in advertentie 2/05/09

Citaat:
Stokmaat weet ik niet precies. Ongeveer 1.48-1.50m?
En ze heeft geen last van eczeem. Ze had bij de vorige eigenaar geschuurd wat ze behandelde met babyolie en omdat er op 1 plek een hap uit de manen was heeft ze alles gelijk getrokken. Dus alles is nu weer aan het aangroeien. Maar 100% zeker geen eczeem.

Citaat:
Omdat ze nu niet schuurd. De manen groeien al weer heel mooi aan.
Ik heb haar nu 5 maanden. Maar als je geen interesse hebt dan kun je dat ook gewoon zeggen hoor. Ik weet waar mijn pony wel en geen last van heeft.

reactie Gentlegiant in hetzelfde topic:

Citaat:
beste mensen,

romy is van mij geweest
romy heeft bij mij 2 maanden geschuurt ik ben daarnaar begonnen met
3 a 4 keer in de week de manen kam en staart wortel in te maseeren met babyoil
dat ging echt super goed en heeft toen niet meer geschuurt

de manen zijn zo kort omdat ze op 20 cm geschuurt had en dat dus korter was
toen heb ik de manen netjes getrokken ofja zover het kon want ze wou niet stil staat

liefs jess

Advertentie 24/5/09

Citaat:
Ik ben er van de week achter gekomen dat ze zomereczeem heeft. Er zit een eczeemplekje in de manen wat ik nu vrij intensief behandel. Ik wist dit niet omdat de vorige eigenaar beweerde dat ze geen eczeem had. Had dit zelfs na laten trekken door de DA. Helaas heeft ze dit dus wel. Het liefst zie ik haar naar een plekje aan de kust gaan omdat ze er dan het minste last van heeft. Dit is het enige nadeel aan Romy. Voor de rest is het een prima pony zonder enig ander gebreken

Heeeel typisch

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:11

Als je een paard koopt wat meteen de eerste dag dat het bij jou staat al vanalles makeert dat er een dierenarts bij moet komen breng je het paard linia recta terug naar de verkoper!
Aangezien je dat niet gedaan hebt Margareth(lees ik in je post) moet je nu niet gaan miepen!
Gewoon netjes betalen dat zou je sieren!

TS succes!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:12

opisop_shop schreef:
Denk dat je zelfs pas aanspraak kunt maken op gemaakte kosten, NADAT je eigenaar bent van de pony, dus NADAT je dat geld hebt betaald aan TS?

Dan nog niet toch?
In de advertentie heeft ze het er netjes bijvermeld.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:13

akira5 schreef:
smokey17 schreef:

Ik ben inderdaad in de war, ik ben in de war van de hele hetze hier. Maar ik deed het voor lautjuh. Dan heeft dat meissie rust en wij ook en kunnen we ons allemaal weer bezig houden met zinnige dingen en het vertroetelen van onze paarden die ons allemaal zo aan het hart gaan.

Mijn paard is dood, dus valt weinig te vertroetelen..... krijg ik dan ook paard van jullie..... schijnbaar ben je nogal makkelijk met inzamellen...

Akira5 er is niemand die zegt dat je hier moet reageren...

Van mij mag je zelfs wegblijven als je zulke rare dingen opert als geld inzamellen......