!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vandaag al meteen met paard en trailer op stap geweest

(Doe ik overigens niet hoor
) wimmus schreef:Volgens mijn oude rij-instructeur kon je er beter niet te lang mee wachten nadat je je B gehaald hebt, omdat je dan nog geen verkeerde dingen aangeleerd heb. Zit wat in, maar ik durfde het niet aan om meteen voor m'n E te gaan.
Ik heb nu 3 maanden mijn rijbewijs, en rijd iedere dag. In januari wil ik dus gaan beginnen.
Karin schreef:Propanolol werkt zeer goed bij examenvrees en aanverwante zaken. Je komt dan totaal niet 'onder invloed' over, je wordt er zelfs niet suf van. Je blijft mooi alert, wat je prestaties alleen maar ten goede kan komen. Wel moet je dat bij je HA regelen, je kunt het niet bij de drogist kopen (en terecht).
Mijn lessen hebben me (bewust of onbewust) ook enorm veel energie gekost, ik kwam elke keer uitgewrongen en/of met zware hoofdpijn uit die leswagen. Nu ik zelf met trailer en paard rijd heb ik nergens last van, het moet dan toch echt voor een groot deel die examenangst zijn geweest.
levensgevaarlijk!