BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kathris

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:50

ik gister nog.. en nog steeds geen reactie *zucht*
ik ga maar weer een mailtje sturen (zit op stage, dus kan moeilijk een uur gaan zitten bellen, verwacht namelijk niet dat de rij van wachtenden voor mij ineens veranderd is naar gelijk iemand aan de lijn krijgen)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:25

Moet je even voor 5 uur bellen, toen was ik er vrijwel direct door. Mailen heeft geen zin heb ik ervaren, krijg je een dom bericht terug.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:43

ik heb gewoon netjes een mail terug gekregen waarbij ze naar mijn telefoonnummer vroegen en toen hebben ze me teruggebeld. maar duurde wel ff.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:45

even voor 5 uur bellen.. sta ik waarschijnlijk op het station, maar is wel een goed idee.. ga ik proberen :) dank voor de tip

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:30

Ik heb mn boek al binnen! :P

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:40

amanda2 schreef:
Ik heb mn boek al binnen! :P

welk boek had je genomen?

ik zou vandaag teruggebeld worden, want ze zouden uitzoeken of ik nog steeds de Dressuur erbij zou krijgen... maar nog niks gehoord.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:44

Rijden met gevoel deel 2
Kan ik eindelijk leren paardrijden met gevoel... :o :P

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:51

is het wat? ik zat over die ook nog te twijfelen, denk toch dat ik voor 3x extra bit ga...

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:07

Javayo schreef:
is het wat? ik zat over die ook nog te twijfelen, denk toch dat ik voor 3x extra bit ga...

als je voor de 3x extra BIT gaat, zeg dan ook even dat je er eigenlijk ook nog gratis de Dressuur bij wilt (het aantal nummers wat dus ervan uitgegeven wordt in de periode dat jij nog BIT moet ontvangen), want zo was het toch bedoeld in december, als gratis extra'tje?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:19

Dat heb ik gezegd gister, dat ze iedereen wat anders aanboden. Volgens die vrouw kon dat niet en kon je naast die 11 bit niet ook nog eens de bit krijgen.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:22

Dat heb ik inderdaad gezegd toen ik ze gister aan de lijn had, ze moest even aan dr chef vragen of dat tot de mogelijkheid behoorde. :Y) ze zou daar vandaag over terugbellen, maar nog niet gedaan.

#Ymke# schreef:
Dat heb ik gezegd gister, dat ze iedereen wat anders aanboden. Volgens die vrouw kon dat niet en kon je naast die 11 bit niet ook nog eens de bit krijgen.

de dressuur bedoel je?

bij mij werd het niet meteen afgekapt...

ik vind sowieso dat we recht hebben op dressuur, dat was namelijk niet mijn klacht dat ik die zou ontvangen ipv een Bit, mij ging het erom dat ik in december nog het hoge abonnementstarief heb betaald en daar nu minder voor terug krijg.

trouwens als ze je volgend jaar willen laten kiezen voor 8x bit of 8x bit plus 2x dressuur, dan moet je die toch een jaartje kunnen proberen? :D

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:31

ik heb in mijn eerste mailtje gesteld dat ze nu ze zomaar die abonnementsvoorwaarden wijzigen ik niet meer krijg waar ik voor heb betaald, 11x Bit dus. nooit iets gezegd over het blad Dressuur..

@#Ymke#: waarom kan je dat blad niet krijgen.. het was toch een GRATIS extra'tje

sorry: ik ben ze daar bij Reed inmiddels zo zat, dat ik net zo lang ga zeuren tot ik mijn zin heb.. en hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat er ooit nog is een vorm van excuses uit gaat komen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:27

Waarover ga je zeuren dan?

Ik ben net ook gebeld en ze gaf mij de eerder genoemde keuze's waarop ik vroeg of het niet mogelijk zou zijn om weer gewoon 11 nummers te maken maar dat was niet aan de orde zei ze, het waren op dit moment deze keuze's en voor volgend jaar gaan ze een prijsverschil maken tussen 8x met en zónder dressuur.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:58

kathris schreef:
ik heb in mijn eerste mailtje gesteld dat ze nu ze zomaar die abonnementsvoorwaarden wijzigen ik niet meer krijg waar ik voor heb betaald, 11x Bit dus. nooit iets gezegd over het blad Dressuur..

@#Ymke#: waarom kan je dat blad niet krijgen.. het was toch een GRATIS extra'tje

sorry: ik ben ze daar bij Reed inmiddels zo zat, dat ik net zo lang ga zeuren tot ik mijn zin heb.. en hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat er ooit nog is een vorm van excuses uit gaat komen

Tja, ik heb geen idee! Nu bedenk ik me ook dat ik meer heb betaald en hetzelfde krijg als mensen die nu een abonnement nemen, daar heb ik niet over nagedacht!! Ik ga dus nog eens terugbellen dat ik toch niet zo eens ben met de keuze en ze niet duidelijk hebben geinformeerd.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:46

@anneliesj: ik ga zeuren over het feit dat ze mijn abbo willen beëindigen per 31 juli 2009, zonder me te geven waar ik volgens het door mij betaalde abonnementsgeld recht op heb

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:54

Heb je je abbo voor ná juli al betaald dan?

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:57

als ik een abbo heb wat loopt van 1 augustus tot 31 juli, heb ik volgens het toen door mij betaalde abonnementsgeld recht op 11x Bit, ik krijg toch geen 11x Bit meer nu zij de frequentie veranderen?? ik wil gewoon 11x Bit ontvangen, daar heb ik voor betaald. punt.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:11

Als je belt met Reed dan verlengen ze zonder problemen je abonnement met 3 edities. Let wel op, want mij boden ze aan om het abonnement met slechts 2 edities te verlengen.

Waar ik de meeste mensen aan voorbij zie gaan is dat ze het abonnementsgeld met het nieuwe tarief ook per nummer verlagen. Je betaalde 6,50 per nummer, bij het nieuwe tarief betaal je 5,99! Alleen al om die reden accepteer ik niet dat ik het oude tarief moet betalen en heb ik dus mijn abonnement stop laten zetten.

Ik vind het overigens een zeer kwalijke zaak dat iedereen die belt een andere oplossing aangeboden krijgt!

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:37

dat is een goede, het nieuwe tarief per nummer, daar heb ik nog nooit over nagedacht.. naja, ik heb er nog een mailtje tegenaan gegooid, al denk ik dat ik vanmiddag ook maar even bel.. gezien ze erg traag zijn als het gaat om daarop reageren..

en over de oplossingen die Reed aandraagt.. ik vind het nogal slordig dat ze niet een actieplan of iets hebben gemaakt m.b.t. oplossingen.. ik snap best dat de een liever een boek heeft en de ander liever 3 extra edities, maar het is niet erg transparant naar de klant toe wat ze doen.. en dat komt het bedrijf niet ten goede

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:07

Gewoon bellen en eisen dat ze het oplossen op een manier waar jij je in kunt vinden.

Nogmaals, ik ben ook verantwoordelijk voor de marketing van een tijdschrift bij de grootste uitgever van Nederland, en bij ons gaat er ook zeker wel eens iets mis. Maar op deze manier omgaan met je klanten in dit soort tijden? Ik vind het ongekend...

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:22

Weetje, ik kan me er prima in vinden dat er af en toe iets misgaat.. daar zijn het bedrijven voor, gezien ze door mensen gerund worden.. bedoel ik maak ook wel is fouten (en dat is niet altijd even handig op een PZ-afdeling)

Ik vind het alleen enigsinds een teleurstelling dat het, voor mijn gevoel, ze bij Reed niets kan schelen dat ik al jaren lid ben van hun club d.m.v. een abbo op de Bit en ze dan vervolgens dit soort acties uithalen.. ik geef de voorkeur aan transparantie in alle gevallen waarin dit mogelijk is, m.i. is het hier mogelijk..
niemand gaat mij namelijk vertellen dat zij in dec. 2008 nog niet wisten wat ze in jan. 2009 van plan waren.. en ik vind het niet netjes (en dan druk ik me dus ook even netjes uit) dat ze zo omgaan met hun klanten en ik hoop dat ze er wat van leren, of in ieder geval doorhebben dat wij als leden/consumenten/klanten ons niet zo laten behandelen

ik ben in ieder geval mijn onredelijke kwaadheid kwijt, dus ik zal wel een normaal gesprek kunnen hebben met wie ik aan de telefoon krijg; voor mezelf heb ik besloten wat ik een redelijke oplossing vind en als dat niet kan, dan graag mijn resterende abonnementsgeld per omgaande retour.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:41

kathris schreef:
dat is een goede, het nieuwe tarief per nummer, daar heb ik nog nooit over nagedacht.. naja, ik heb er nog een mailtje tegenaan gegooid, al denk ik dat ik vanmiddag ook maar even bel.. gezien ze erg traag zijn als het gaat om daarop reageren..

en over de oplossingen die Reed aandraagt.. ik vind het nogal slordig dat ze niet een actieplan of iets hebben gemaakt m.b.t. oplossingen.. ik snap best dat de een liever een boek heeft en de ander liever 3 extra edities, maar het is niet erg transparant naar de klant toe wat ze doen.. en dat komt het bedrijf niet ten goede

Welk mailadres heb jij gebruikt? Kun je me dat pb'en?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:36

Nou, ik heb ook antwoord terug. Ik heb gevraagd hoe ze het abbo-probleem op wilden lossen omdat ik het daar ook niet mee eens ben, en ik had mijn adreswijziging doorgegeven. In de mail die ik nu kreeg, staat dat ze adreswijziging hebben door gevoerd en hopen me voldoende geinformeerd te hebben. Het hele stuk over de abbo hebben ze van de mail afgeknipt :oo En er uiteraard ook geen antwoord op gegeven ^)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:42

Dat zou ik niet laten gebeuren...
Niet netjes! :n
Blijven volhouden... :P

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:54

Ik zo nogmaals een mail sturen :j (kan niet bellen ^) ) en daar duidelijk in uitleggen wat ik wel en niet wil en er bij vermelden dat ik het zeer onbeschoft vind dat ze zomaar een stuk uit mijn mail knippen zonder er uberhaupt antwoord op te geven. Ik denk dat ik er ook een tijdslimiet bij zet binnen hoeveel tijd ik antwoord wil hebben en dat ik anders per direct mijn aboo helemaal opzeg en mijn geld terug wil wegens contractbreuk.