Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dank voor de tip Javayo schreef:is het wat? ik zat over die ook nog te twijfelen, denk toch dat ik voor 3x extra bit ga...
ze zou daar vandaag over terugbellen, maar nog niet gedaan.#Ymke# schreef:Dat heb ik gezegd gister, dat ze iedereen wat anders aanboden. Volgens die vrouw kon dat niet en kon je naast die 11 bit niet ook nog eens de bit krijgen.
kathris schreef:ik heb in mijn eerste mailtje gesteld dat ze nu ze zomaar die abonnementsvoorwaarden wijzigen ik niet meer krijg waar ik voor heb betaald, 11x Bit dus. nooit iets gezegd over het blad Dressuur..
@#Ymke#: waarom kan je dat blad niet krijgen.. het was toch een GRATIS extra'tje
sorry: ik ben ze daar bij Reed inmiddels zo zat, dat ik net zo lang ga zeuren tot ik mijn zin heb.. en hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat er ooit nog is een vorm van excuses uit gaat komen
kathris schreef:dat is een goede, het nieuwe tarief per nummer, daar heb ik nog nooit over nagedacht.. naja, ik heb er nog een mailtje tegenaan gegooid, al denk ik dat ik vanmiddag ook maar even bel.. gezien ze erg traag zijn als het gaat om daarop reageren..
en over de oplossingen die Reed aandraagt.. ik vind het nogal slordig dat ze niet een actieplan of iets hebben gemaakt m.b.t. oplossingen.. ik snap best dat de een liever een boek heeft en de ander liever 3 extra edities, maar het is niet erg transparant naar de klant toe wat ze doen.. en dat komt het bedrijf niet ten goede
En er uiteraard ook geen antwoord op gegeven
(kan niet bellen
) en daar duidelijk in uitleggen wat ik wel en niet wil en er bij vermelden dat ik het zeer onbeschoft vind dat ze zomaar een stuk uit mijn mail knippen zonder er uberhaupt antwoord op te geven. Ik denk dat ik er ook een tijdslimiet bij zet binnen hoeveel tijd ik antwoord wil hebben en dat ik anders per direct mijn aboo helemaal opzeg en mijn geld terug wil wegens contractbreuk.