gekvanfleur schreef:betreft een Impreza.![]()
balen hoor, dat wordt zoeken naar een 2.0 motor onder de kap.
Impreza is wel een "echte" 4x4 met diffs, maar inderdaad om lekker vlot met het verkeer mee te rijden is iets meer power wel wenselijk. Hoeft niet per se een 2.0 te zijn maar gewoon een blok met wat meer power.
De Focus die ik vorig jaar huurde had maar 1000 cc en 3 cilinders maar pleurde wel 125pk op de weg en dat deed ie met verve! Moest je wel die stomme @#@%%*&-computer negeren en iets verder doortrappen (2000 - 2500 toeren) maar dan ging dat kreng als de brandweer!
Is een Mondeo.
. Ik zit daar ook aan te denken voor mijn 2L.
. Is de importeur dan gemakzuchtig geweest met de typegoedkeuring of is de eigen tmm van 1880 zoveel hoger dan die van de impreza? Ik heb er al een aantal keer bijna 2ton achter gehad (dood gewicht, geen paard
) en dat doet ie fluitend dus ik krijg steeds meer het idee dat deze wagens voor ver onder kun kunnen op papier staan helaas.
laat het mn forrester maar niet horen want die voelt zich meteen tekort gedaan
) Kom ik bijvoorbeeld op een Land Rover Freelander uit 1999, gewicht zit dan op 1355 (dus wel net een klasse zwaarder, maar dat is dan ook de max klasse waar ik in wil zitten), mag 2000 trekken, maar is wel erg onzuinig (7.7 kilometer op 1 liter benzine,
)