Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nickyu schreef:popika een frontje van 2 tientjes is ook wel iets anders dan een paar laarzen van 200
upate "wij"hebben iig een andere verzender gevonden
en zijn voor 90% van de tnt af
GvdT schreef:Het is niet waar dat de postbode die de brieven brengt ook pakkjes bezorgd, of het moet om pakjes gaan die door de brievenbus kunnen.
runningkawa schreef:Kadanz
http://www.nummerzoeker.com/index.php?b ... eerdzoeken
vul hier de straat en plaatsnaam in
als ze een tellefoon abbo hebben komt hun naam erbij te staan.
my_travers schreef:Ik heb helaas geen tips voor je, en hoe dat zit met vergoedingen weet ik helaas ook nietSorry..
nickyu schreef:geoof je wel hoor lynn , maar je moest eens weten hoe ver sommige mensen gaan ..
Lynn_Nikita schreef:ik kan ook heel vriendelijk zijn, heb manden voor upc klanten service gewerkt, en dan moet je je echt soms inhouden hoor
ik reageer in topic vaak boos, omdat ik gevoel kreeg dat ik boel oplichtte en dat slecht gelezen werd en goedbedoelde tips gegeven werden wat allang gedaan was
dit is gewoon zoooo frustrerend
begrijp dat bedrijf ook niet zomaar elke klant die zegt dat spullen niet aangekomen zijn klakkeloos nieuwe krijgt, maar dit was 1e keer dat echt onoplosbaar was volgens libella, en kocht er vrij vaak wat, en verwacht je enigzins toch iets terug, maar nee.
Ik word gewoon moe van dat ik elke partij steeds moet bellen, mailen en ik geen ene stap verder gekomen ben eigenlijk