Opgelicht, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:13

Tcm62 ga lekker een ander topic volzeuren... Wie weet ben jij niet eerlijk, ben jij de verkoopster misschien wel die de ts nog meer wilt sturen richting betalingen doen of spullen op eigen kosten terug te sturen? Weten wij veel wat een leugenaar jij kan zijn (zoals jij ts beschuldigd).
Jouw manier van drammen is echt niet aangenaam

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:13

Tieneke schreef:
Als ze die oplossing aanneemt, krijgt TS verwijten. Als ze die niet aanneemt krijgt ze ook verwijten.

TS kan het onmogelijk goed doen.

Ik moet er echt wel lachen hoor, 15 is geen kind meer en haar verantwoording is ding Zelf terugsturen...

En jullie blijven alles geloven, want tig mails, naar smsen en telefonen...ja vast :D past in de lijn van het verhaal..
Maar ach :wave:

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:14

Komop zeg, adres van verkoopster is toch bekend?
Wat een flauw gedoe over het terugsturen van een niet betaald hoofdstel!
Fatsoensnormen zijn ver te zoeken.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:14

Zoe_97 schreef:
Tcm62 ga lekker een ander topic volzeuren... Wie weet ben jij niet eerlijk, ben jij de verkoopster misschien wel die de ts nog meer wilt sturen richting betalingen doen of spullen op eigen kosten terug te sturen? Weten wij veel wat een leugenaar jij kan zijn (zoals jij ts beschuldigd).

Ja ik ben de verkoopster... :j

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:15

tcm jou verhaal lijnen in het leven over hoe of wat staat allemaal al vast bij jou. jij gaat rechtdoor en dat is wat hoort en anders kan niet.

Indestal

Re: Opgelicht, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:17

Wat hoort is fatsoen en dat is bij velen hier ver te zoeken..en inderdaad dat is rechtdoor , daar geef je niet je eigen slinger aan, daar hebben ze nl wetten voor gemaakt voor lieden die dat niet snappen ..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:18

Tcm62 schreef:
Zoe_97 schreef:

Ja ik ben de verkoopster... :j

Jij houdt je ook niet aan je woord. Je ging al twee keer niet meer reageren, maar oeps! En ik wed dat je het nu ook weer niet zult kunnen laten ;-) Je lijkt zelf wel 12.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:18

Jammer tcm, dat je je niet aan je beloftes houd, nou ben ik nog steeds niet van je gezeur/gedram af.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:18

Nina1999 schreef:
Ariannee schreef:
Als ik ts was had ik het hoofdstel ook gewoon gehouden. De verkoper zei duidelijk dat de steentjes er nog opzaten maar dat blijkt maar weer. Pas terug sturen als zij de verzendkosten betaald.

Ariannee schreef:
komop ts stuur hem gewoon terug.

Jij verandert snel van mening zeg!

de bovenste reactie was toen ik je nog geloofde :j.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:19

Gelijkspel, Tieneke.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:19

Nina1999 schreef:
Jammer tcm, dat je je niet aan je beloftes houd, nou ben ik nog steeds niet van je gezeur/gedram af.

Nee, ik kan het niet laten....je eigen geschreven soap... *\o/*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:20

Oh wat grappig ben je toch *\o/* *\o/* *\o/*

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:21

Partners in crime...

*\o/* *\o/* *\o/*

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:27

Ts, ik vind het knap dat je nog reageert haha.. Als ik jou was zou ik dit buiten bokt verder proberen op te lossen, ik begrijp jou redenering volledig en had precies hetzelfde gedaan, maar ieder z'n mening en aan andere meningen heb je nu niks omdat je achter je eigen keuze staat. Laat het topic lekker voor wat het is :-)

Eikenbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:32

Kleuters...

(Tijd voor een slotje?)

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:36

Ach joh, ik heb toch stalen zenuwen annebento! ;)

Maar ik denk dat het idd beter is om gewoon te stoppen. Sommigen zijn nou eenmaal niet tot rede vatbaar helaas.

:wave:

Jet4You

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:38

Tcm62 en zelf je hele profiel leeg en maar zeiken. Wat ben jij zielig zeg!

TS trek je ajb niks aan van dit gezeur van een leeghoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:50

TS, het aanbod staat in ieder geval. Zoals ik het nu lees zijn er twee pubers die allebei hier niks mee winnen; jij hebt een hoofdstel waar je niks mee kan en waar je hard voor hebt gewerkt, de verkoopster lijkt me ook niet heel oud waardoor je best kans hebt dat diegene ook d'r zuur verdiende centen (net als jij!) nu heeft 'weggegooid' aan verzendkosten.

Aan de rest van de lieve en minder lieve vuurspuwers; zullen we op de bal blijven spelen in plaats van op de man? :Y)

Ik had het zelf ook terug gestuurd, dus vandaar dat m'n aanbod voor het retour label staat. Zou het alleen wel waarderen als iedereen (en ja TS, dus ook jij) z'n toon ietsje in zou kunnen dimmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:03

(gast) Slotje voor overleg.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:51

Moderatoropmerking:
Het topic blijft definitief op slot. De moderatoropmerking is al eerder direct genegeerd, en TS blijft daardoor keer op keer uitgemaakt worden voor van alles, terwijl het topic maar half gelezen wordt. Door dit alles hebben wij er geen vertrouwen meer in dat er gepost gaat worden zonder labels op iemand te plakken, en dat ineens wel het topic doorgelezen wordt.