Ben jij dan nog eigenaar geweest voor jessy?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

akira5 schreef:nee het gaat mij niet persoonlijk aan, maar ik begrijp niet dat mensen zo hard kunnen zijn.

Perrokai schreef:Ik leer hier niet meer van eerlijk gezegd. En ik heb eigenlijk een heel sterke mening hierover. Als je nog niet eens een pony voor die prijs in 1 keer kunt betalen, waar begin je dan in godsnaam aan ? En dat er dus alleen maar misbruik word gemaakt van de goedheid van de mensen die je het voordeel van de twijfel geven om je een betalingsregeling te geven omdat het je zo mooi voorgespiegeld word.
. En jij hebt er geen misbruik van gemaakt, en je had wel gespaard, en je had er geen tig maandsalarissen voor nodig. Dat is wel even weer heel wat anders. Mijn mening geld niet voor iedereen en voor elke situatie. Alleen ik durf dat niet, dat is me te krap allemaal en wil er niet voor krom hoeven liggen maar dat moet ook iedereen voor zichzelf uitmaken.
lautjuh85 schreef:Ik ben meer te weten gekomen, maar ik ga niks meer in dit topic zetten.
Hij wil aangifte doen tegen mij, Jesse en bokt.nl wegens smaad en bedreiging. Wil je iets weten dan moet je maar een pb sturen. Ik wed dat akira5 er meer mee te maken heeft dan ze beweerd.
Adil18 schreef:lautjuh85 schreef:Ik ben meer te weten gekomen, maar ik ga niks meer in dit topic zetten.
Hij wil aangifte doen tegen mij, Jesse en bokt.nl wegens smaad en bedreiging. Wil je iets weten dan moet je maar een pb sturen. Ik wed dat akira5 er meer mee te maken heeft dan ze beweerd.
Hahahaha, Lautjuh, laat 'm z'n best maar eens doen. Hij heeft geen poot om op te staan lijkt me...