BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:02

Niet best!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:10

Ik word vanavond terug gebeld en zal nog eens vragen hoe het zit met die aanbieding. Anders kunnen ze mooi de hele boel opzeggen voor mij per direct.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:15

Nou misschien lossen ze het wel goed op, maar ik kijk er niet vreemd van op als dat neit het geval is. Alleen de oplossingen die ze aandragen slaan al nergens op. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, misschien hebben ze inmiddels het licht gezien :+

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:20

Tja, het toch raar dat ze iedereen wat anders aanbieden? Ze zei aan de telefoon dat ik had gezegd dat ik de dressuur toch niet leuk vond := . Ik heb juist gezegd dat ik de dressuur wél leuk vond, maar daar geen abonnement op had en niet ipv 3x bit 2x dressuur wilde (die in eerste instantie gratis was). Zij zei erop dat die dressuur éénmalig gratis was volgens de brief. Aangezien ik de brief niet meer heb ben ik daar niet op doorgegaan omdat ik dat niet zeker wist.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:27

weet bijna zeker dat erin stond dat het 2 a 3x per jaar (dus 2009) gratis kreeg.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:29

Dat dacht ik dus ook :j

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:16

Dit is ook belachelijk, stuur je een mail, krijg je nog de ongewilde vraag om een briefje naar RBI, daar zit je toch ook niet op te wachten:

Citaat:
Uw e-mail is verzonden.
Bedankt voor reactie. Deze wordt zo spoedig mogelijk behandeld en indien nodig nemen we contact met u op. Uw opgegeven gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen door Reed Business Information en speciaal geselecteerde bedrijven.
Indien u hiertegen bezwaar heeft, stuurt u een briefje naar Reed Business Information,
t.a.v. Adresregistratie, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem.

Ik heb trouwens opgezegd:
Citaat:
Hallo,Ik wil graag mijn abonnement Bit opzeggen. Ik ben het niet eens met de veranderingen die zijn doorgevoerd. Ik heb niks met het blad "Dressuur" en zit ook niet te wachten op allerlei andere aanbiedingen. Ik wil per vandaag mijn abonnement opzeggen. Graag zou ik het resterende bedrag van mijn reeds betaalde abonnement terug gestort zien op:......... Vriendelijke groet,

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:24

Ik heb zojuist weer een poging gedaan om te bellen maar wederom 10 wachtenden voor me.
Dit is al de 3e keer dat ik probeer te bellen en zo'n achterlijk lange wachttijd is.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:54

Daarom heb ik maar gemaild en hun contactformulier ingevuld..

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:05

amanda2 schreef:
Ik had gemaild met de vraag of ik bij de 8x Bit plus boek ook nog de Dressuur er bij kreeg. Was al bang vanniet maar het valt mee: de Dressuur zit er nog bij en zelfs aankomend jaar 3x!
Ben weer een beetje blij met Bit... :D

ik ben net gebeld. ik gaf aan dat mijn probleem erom ging dat ik in december 71,50 heb overgemaakt, en niet zozeer dat nu Dressuur erbij zit. maar dat ik dus alleen overweeg van de oplossingen gebruik te maken als ik dan nog steeds Dressuur ontvang (zeg maar ofwel plus boek ofwel verlenging abo tot 3x Bit, EN de 2x dressuur). Maar dat moest ze met haar chef bespreken en zou ze me morgen over terugbellen. kan ik meteen ff kijken welk boek ik interessant vind.

maar ik heb al aangegeven anders m'n abo meteen per direct op te zeggen gooiend op contractbreuk.

de dame stond mij wel heel netjes te woord.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:13

ik heb net mijn jaarabonnement verlengt maar ben hier niet eens van op de hoogte gesteld! :(
ik vind die dressuur oersaai en dacht dat dat gewoon een demo blad was.
hier word ik echt goed pissig van, vond hem de laatse tijd trouwens toch al eentonnig worden .
iedere x weer een fookker special of de trailer test.
ik baal hier echt van, kon er op de site trouwens ook niks over vinden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:06

Plientje daar hoef je niet mee akkoord te gaan omdat het om een eenzijdige wijziging gaat.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 15:20

Ik heb gisteren ook gemaild, dat ik het met deze wijziging niet eens ben, en heb gevraagd hoe ze dat denken op te lossen. Ben ik niet tevreden met het antwoord, dan zeg ik ook per direct op onder het mom van contractbreuk.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:03

Mijn abonnement is stop gezet, eigenlijk jammer vond het altijd een leuk blad maar goed. Ze komen niet eens meer met een oplossing ze zetten nu per direct het abonnement stop :+

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:11

krijg je dan gewoon je geld terug?
vind dit echt niet netjes.
vind dat blad van dressuur echt stom.
ik hoef niet te weten wat en hoe een onbekende dressurruiter traint :(
valt me echt tegen van bit!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:14

ik heb het laatste nummer niet eens gekregen :( vorige nummer (januari) was dat ookal het geval. Wij bellen, het kwam uiteindelijk goed en ik kreeg het nummer wel. Ze zouden erachteraan gaan, maar nu gaat het weer zo... De andere uit t dorp hier krijgen hem wel gewoon.

Maar je krijgt dus een 'dressuur' ipv een bit, een paar keer per jaar?

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 19:50

zo ik heb ff een bericht gestuurd, ben benieuwd naar de reactie.
ze zullen het wel druk hebben met al die klachten, hi hi/.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:13

e_horse schreef:
Dit is ook belachelijk, stuur je een mail, krijg je nog de ongewilde vraag om een briefje naar RBI, daar zit je toch ook niet op te wachten:

Citaat:
Uw e-mail is verzonden.
Bedankt voor reactie. Deze wordt zo spoedig mogelijk behandeld en indien nodig nemen we contact met u op. Uw opgegeven gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen door Reed Business Information en speciaal geselecteerde bedrijven.
Indien u hiertegen bezwaar heeft, stuurt u een briefje naar Reed Business Information,

Reed Business is hiermee strafbaar. Ze mogen alleen je gegevens gebruiken als je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Dit gebeurt middels een opt-in waarbij je aan kunt vinken of je informatie van de eigen uitgeverij en/of derde partijen wilt ontvangen.
Laatst bijgewerkt door Foxy1980 op 17-02-09 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:14

Nou, ik heb net weer iemand gesproken. Weer een beetje kortaf en blabla. Heb gezegd dat ik toch graag de dressuur erbij wil houden, maar dan wel mijn abonnement stop wil zetten in augustus. (dan verloopt mijn abonnement).

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:14

Ik ben zojuist weer teruggebeld. En ondanks dat mijn abbo deze maand afloopt (en ik dus alle bitten gewoon gehad heb) krijg ik toch nog een boek (waar ik overigens zelf voor heb gekozen :P) Prima :D

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:16

maar, wanneer zouden we dan de 1e keer 'dressuur' krijgen? Weet iemand dat?

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:26

Heb vanmiddag ook maar eens gebeld. Ik had al gemaild, maar daar heb ik geen reactie op gehad.
Ik zeg dat ik mijn abbo per direct op wil zeggen, vanwege contractbreuk enz. maar die man bleef maar volhouden dat dat niet het geval was. Wou ook niet wijken, dus ben maar accoord gegaan met 11x BIT, was er zo zat van.
Maar zeg hem hoe dan ook nog wel op, dit is voor mij het laatste jaar dat ik lid ben.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:28

ik heb vanmiddag na te horen gekregen te hebben dat er tig wachtenden voor me waren.. en boos en kortaf contactformulier reactie ingevuld.. nog niks op gehoord *zucht*
ik krijg zo de neiging veel extremer op Reed Business af te stappen als gewoon maar te blijven proberen..
echt ongeorganiseerd onprofessioneel onnadenkend zooitje daar :S bedankt voor de goede service aan iemand die al sinds 2001 abonnee is
(sorry, moest even mijn frustratie kwijt)

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:38

Foxy1980 schreef:
Citaat:
Uw e-mail is verzonden.

Reed Business is hiermee strafbaar. Ze mogen alleen je gegevens gebruiken als je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Dit gebeurt middels een opt-in waarbij je aan kunt vinken of je informatie van de eigen uitgeverij en/of derde partijen wilt ontvangen.[/quote]
Nou lekker dan.. eerst contactbreuk en dan ook nog een strafbare tekst op hun site... zootje

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:01

Ik heb vrijdag ook een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor van ze.