Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik heb juist gezegd dat ik de dressuur wél leuk vond, maar daar geen abonnement op had en niet ipv 3x bit 2x dressuur wilde (die in eerste instantie gratis was). Zij zei erop dat die dressuur éénmalig gratis was volgens de brief. Aangezien ik de brief niet meer heb ben ik daar niet op doorgegaan omdat ik dat niet zeker wist. Citaat:Uw e-mail is verzonden.
Bedankt voor reactie. Deze wordt zo spoedig mogelijk behandeld en indien nodig nemen we contact met u op. Uw opgegeven gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen door Reed Business Information en speciaal geselecteerde bedrijven.
Indien u hiertegen bezwaar heeft, stuurt u een briefje naar Reed Business Information,
t.a.v. Adresregistratie, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem.
Citaat:Hallo,Ik wil graag mijn abonnement Bit opzeggen. Ik ben het niet eens met de veranderingen die zijn doorgevoerd. Ik heb niks met het blad "Dressuur" en zit ook niet te wachten op allerlei andere aanbiedingen. Ik wil per vandaag mijn abonnement opzeggen. Graag zou ik het resterende bedrag van mijn reeds betaalde abonnement terug gestort zien op:......... Vriendelijke groet,
amanda2 schreef:Ik had gemaild met de vraag of ik bij de 8x Bit plus boek ook nog de Dressuur er bij kreeg. Was al bang vanniet maar het valt mee: de Dressuur zit er nog bij en zelfs aankomend jaar 3x!
Ben weer een beetje blij met Bit...

vorige nummer (januari) was dat ookal het geval. Wij bellen, het kwam uiteindelijk goed en ik kreeg het nummer wel. Ze zouden erachteraan gaan, maar nu gaat het weer zo... De andere uit t dorp hier krijgen hem wel gewoon. e_horse schreef:Dit is ook belachelijk, stuur je een mail, krijg je nog de ongewilde vraag om een briefje naar RBI, daar zit je toch ook niet op te wachten:Citaat:Uw e-mail is verzonden.
Bedankt voor reactie. Deze wordt zo spoedig mogelijk behandeld en indien nodig nemen we contact met u op. Uw opgegeven gegevens kunnen worden gebruikt voor het toezenden van informatie en/of speciale aanbiedingen door Reed Business Information en speciaal geselecteerde bedrijven.
Indien u hiertegen bezwaar heeft, stuurt u een briefje naar Reed Business Information,
Foxy1980 schreef:Citaat:Uw e-mail is verzonden.