Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne1994 schreef:We kijken nu richting volvo s40, vw bora en passat, renault laguna, megane.
corbosman schreef:Ik krijg best vaak opmerkingen dat ik een 2 paards trailer (met 1 paard), trek met m'n BMW 525. Die mag 2000 trekken dus dat kan makkelijk. Kogeldruk is ook ruim binnen de marge.
Stond van de week daarover te praten met iemand die een Volvo SUV achtig ding had, en wat bleek, die mocht ook gewoon 'maar' 2000 trekken. Uitgepraat. Zij reden daar zelfs met 2 paarden mee. Kan net, maar of je daar blij van wordt.
Dat is een beetje het probleem met moderne SUV lookalikes. Die kunnen vaak veel minder trekken dan je zou denken. Er zijn Jeeps (het merk) die gewoon maar 1600 mogen trekken.
Rex_Rolfo schreef:Dat is het vern*ukeratieve van de knop "sorteer op prijs", dan zou je bijna vergeten dat laagste prijs alleen niet zaligmakend is.
Succes met je autojacht. The chase is half the fun
Yvank_ schreef:Iemand hier ervaring met een Mercedes Vito 2.3 turbodiesel voor de trailer?
Die komt er thuis bij, trekhaak wordt er opgemaakt dus dan kan ik die af en toe ook mee , moet ik wel eerst even mijn E halen want dit mag niet meer net als de andere auto's op B![]()
Komt dan voor 1,5 paards trailer.
Alice13 schreef:Goede morgen,
Ik ben op zoek naar een station of 4x4 die minimaal 2.000 kg mag trekken. Mijn trailer mag met twee paarden max 2300 kg wegen. Ik heb BE rijbewijs dus dat is niet het probleem, maar mijn butget + eisen wel een beetje.
Ik zoek een auto van max 7000 euro en liefst niet te hoge km stand. Diesel of LPG omdat ik toch wel flinke afstanden rij voor mijn werk. Voldoende trekkracht/koppel om ook een boot uit het water te trekken.
Zelf vind ik de Kia sorento een mooie auto, mijn vriend is meer van de Ssangyoung Rexton ( die mag veel trekken, maar heeft volgens mij ook een gat in de tank)
Op dit moment bij marktplaats in mijn favorieten ook een Land Rover Freelander staan, die aan mijn km stand van onder de 150.000 voldoet.
Graag jullie mening
zodiacje schreef:maar gewoon een handzame personen auto welke een 1,5 paard trailer met klein paard redelijk zou kunnen trekken.
ikke schreef:Die freebee is een td4 Diesel of een freebee II? In dat geval prima keuze (mits goed onderhouden).
De latere Mondeo's mogen in de sterkste versies ook 2 ton trekken; kwestie van even goed de specs controleren, via http://www.rdw.nl
Alice13 schreef:He poedersuiker weer niet goed opgelet. This natuurlijk weer een tweezitterzoek wel een personen auto anders kan ik ook wel met de bus v vriendlief rijden.
mamamier schreef:Ik heb sinds kort de freebee td4. Goed zoeken, ze zijn er echt wel. Vraagprijs was 6750,- Hij is uit 2005 en heeft 160.000 op de teller. Wij zijn heel tevreden!
ikke schreef:mamamier schreef:Ik heb sinds kort de freebee td4. Goed zoeken, ze zijn er echt wel. Vraagprijs was 6750,- Hij is uit 2005 en heeft 160.000 op de teller. Wij zijn heel tevreden!
Al gewend aan dat lichte interieur
Alice:
http://www.gaspedaal.nl
http://www.autoscout24.nl
Daar staat heel wat meer op dan marktplaats......
mamamier schreef:Haha, gewend wel maar mooi ga ik het niet vinden!
Van het weekend had Mart 'm mee en moest ik de matiz pakken om één van de meiden weg te brengen. Had al een poos niet meer in dat koekblik gereden en trapte bijna Door de bodem heen toen ik mn voet op de koppeling zette.... Tis ook best een verschil die twee auto's van ons.