Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manutjuh schreef:Nee dat had ik ook gemerkt. We hadden al gekeken naar een hyundai santa fe, sommige mogen 2000 kilo trekken, en die liggen 2e hands aardig binnen ons budget. We hadden er ook een gezien deze week, maar die was echt helemaal afgereden, verder weinig kilometers, was een bedrijfsauto die het terein niet afkwam. Maar daar werd echt mee gecrossed. Dat was echt niks meer.
Dus we zoeken weer verder.
koene schreef:Sneeuw88 schreef:Gewoon onze familie-auto.. een VW Passat 1.8 Station. Gaat prima:) Ook al mag die officieel geremd maar 1300kg trekken.. zie ik net..
En de MTM van je trailer is boven de 1300? dan kun je een leuke boete krijgen.
ikke schreef:manutjuh schreef:Nee dat had ik ook gemerkt. We hadden al gekeken naar een hyundai santa fe, sommige mogen 2000 kilo trekken, en die liggen 2e hands aardig binnen ons budget. We hadden er ook een gezien deze week, maar die was echt helemaal afgereden, verder weinig kilometers, was een bedrijfsauto die het terein niet afkwam. Maar daar werd echt mee gecrossed. Dat was echt niks meer.
Dus we zoeken weer verder.
Je kunt je beter druk maken over de kosten van het rijden van zo'n auto. Beter iets mer geld uitgeven aan een fatsoenlijke trekauto, 1800kg eigen gewicht is 1800kg eigen gewicht en dat is alles waar de belastingdienst naar kijkt...........
manutjuh schreef:Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een auto, niet al te duur en hij moet een 2 paards trailer kunnen trekken. Heb dit topic gedeeltelijk doorgelezen, maar heeft iemand tips ?
We zijn dus niet op zoek naar een BMW of Mercedes of dergelijke, dat is een beetje te hoog voor ons budget. Ik snap dat je wel wat moet gaan betalen voor zo'n auto, ook 2e hands (daar zoeken we naar) maar er zijn vast wel iets goedkopere auto's ?