Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tr3z3l_l0v3r schreef:ik betaalde 100 euro p/maand. Mocht wel bijna alle dagen rijdn en altijd komen. Maar kon er eigenlijk niet veel mee, mocht niet naar buiten en springen heb k 2 x gedaan toen eens.
100 euro vind ik eigenlijk wat veel, voor 2 x in de week zou ik 20 euro ofzo vragen. Lijkt me wel netjes.

cissy schreef:@fairytale, kun je geen slotje op je topic laten zetten...?? PLEASEEEEEE!!

Wranglerbutt schreef:cissy schreef:@fairytale, kun je geen slotje op je topic laten zetten...?? PLEASEEEEEE!!
Waarom? Ik vind het wel boeiend om de verschillende meningen & beweegredenen te horen.
Van beide kanten
Bijrijden = dienst
of
bijrijden = gunst?

Ik ben 1 dag niet online geweest en jullie kletsen ff 2-3 pagina's vol! runningkawa schreef:Ben je hierna klaar met school, of komt er dan nog een opeleiding?
Want dan weet je niet hoe je met je tijd komt te zitten.
Myfairytale, ik heb ook ME
Dan zou ik al helemaal geen geld voor een brijrijder vragen, maar een gat in de lucht springen als iemand me kwam helpen.
Persoonlijk zou ik als ik jou was een brijrijder zoeken die wel eens mest in ruil voor het rijden.
Wordt het voor jou lichter en dat kun je zeker weten gebruiken

runningkawa schreef:Slim van je.
Juist van die zware dingen, of toch nog ff rijden als je moe bent, branden je helemaal af
Zegt een eigenwijze