Gloa schreef:Gaatjes boren is inderdaad but en bij mij ook niet overal netjes gelukt. Gelukkig dekt de slotbout het nodige af. Sowieso zorgen voor een goede houtboor en die het werk laten doen zonder hard te duwen. Wil je uitscheuren helemaal voorkomen dan moet je iemand aan de binnenkant neer zetten die een goede stevige houten plaat of paal tegen de plaats duwt waar jij boort.
Ja die oplossing had ik al gevonden. Ben nu met de kleine platen bezig dus die kunnen eruit.
. Gelukkig dekt de slotbout het nodige af. Sowieso zorgen voor een goede houtboor en die het werk laten doen zonder hard te duwen. Wil je uitscheuren helemaal voorkomen dan moet je iemand aan de binnenkant neer zetten die een goede stevige houten plaat of paal tegen de plaats duwt waar jij boort.
maar die kant van de slotbouten zit aan de binnenkant van de trailer dus dat lijkt me minder erg toch? Ik kan de gaten allemaal past maken met de platen in die trailer. Kan de gaten niet overnemen van de oude platen. En dat maakt het lak erin ook extra lastig. Wil geen druipers. Oh ja wat ook een lastige is is het boren. Ik moet nu dus een gat boren van buiten naar binnen. Een hele uitdaging om dan het gat aan de binnenkant mooi te krijgen. Nog tips?
dan goed laten drogen (twee - drie dagen), schuren en nog eens twee keer rond je plaat lopen.
) kan ik met 2 vingers optillen en dicht doen, terwijl ik mijn eenpaards zonder pompjes met al mijn kracht omhoog moest krijgen...
. Ik ben op zoek naar een anderhalf paards trailer voor een goedkoop prijsje waar uiteraard werk aan mag zitten. Nu heb ik er wel een aantal gevonden, maar de hoogtes vanaf de bodem gemeten zijn tot nu toe bij alle trailers max 2.15. Mijn paard is ongeveer 1.75 qua schoft hoogte. Hij staat wel altijd rust op de trailer maar hij kijkt wel graag Door de raampjes naar buiten
waardoor hij zijn hoofd dus hoog houdt en ik 2.15 dus te laag vind. Mijn vraag is: kan je de kap van een trailer vervangen voor een hogere kap? Zodat ik rond de 2.30 uitkom qua hoogte.