Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lotteettol schreef:@ Ikke, ik snap niet helemaal wat je bedoeld met de chocolademelk....
ikke schreef:Lotteettol schreef:@ Ikke, ik snap niet helemaal wat je bedoeld met de chocolademelk....
Lees alle topics op Bokt over paarden die trailers afbreken, omvallen of soms zelfs niet meer willen laden. Als je je dan afvraagt waarom dat gebeurt: al deze mensen kunnen niet rijden met een losse beker chocomel op het dashboard, zonder daarmee te knoeien.
Wanneer jij die beker op het dashboard kunt laten staan, zonder te morsen, dan mag je zeggen dat je kunt rijden met paarden aan de haak en dat eventuele moeilijkheden niet meer te herleiden zijn op het rijgedrag van de chauffeur.
Tinkels schreef:ikke schreef:Lees alle topics op Bokt over paarden die trailers afbreken, omvallen of soms zelfs niet meer willen laden. Als je je dan afvraagt waarom dat gebeurt: al deze mensen kunnen niet rijden met een losse beker chocomel op het dashboard, zonder daarmee te knoeien.
Wanneer jij die beker op het dashboard kunt laten staan, zonder te morsen, dan mag je zeggen dat je kunt rijden met paarden aan de haak en dat eventuele moeilijkheden niet meer te herleiden zijn op het rijgedrag van de chauffeur.
Het lijkt me leuk dat je dit eens voordoet aan ons
hollywood86 schreef:Ach, Ikke heeft wel een punt hoor. Ik ben ook in het bezit van mijn B-e rijbewijs sinds niet al te lange tijd, maar ik peins er niet over om zo te rijden met trailer als tijdens de lessen moest! Ik moest met vaart over drempels etc.
Ik houd van doorrijden, maar met paard achterin rijd ik als een slak!
Het is zo jammer dat er tijdens het lessen/examen absoluut niet gekeken wordt met wat voor een combinatie men gaat rijden.
Het ging meer om het laten rollen voor een bocht/rotonde/stoplicht en de manier waarop je bochten neemt, etc. Al heb ik sowieso heel erg het gevoel dat er landelijk een enorm verschil bestaat over hoe BE examens worden beoordeeld. Veel uiteenlopende ervaringen ook hier in het topic!
Een bekertje water geeft veel minder troep

Maar beide gaven ook aan dat er nu geen paard in stond en er nu dus wel gewoon doorgereden diende te worden, ze vonden het niet meer dan logisch dat met paard achterin het rijgedrag aangepast moest worden.
connie64 schreef:pfff heb al jaar of uhhh 30 rijbewijs en zelfs zonder trailer zou mijn chocomel omvallen...
ben ik nu slechte chauffeuse (overigens al 30 jaar schadevrij gereden,zelfs nog nooit een stoepje meegenomen...)
km of 10-20.000 per jaar overigens