daffie1986 schreef:Sorry hoor. Vindt dit topic echt belachelijk worden, mensen die temmen terwijl ze het topic zelf zo gemaakt hebben door al hun sugesties echt triest. Bokt is een discusieforum, maar ts start een informatietopic en dus geen discusie. Vindt het nogmaals belachelijk dat TS ongeveer gedwongen wordt om duidelijkheid te geven, volgens mij snappen jullie het niet helemaal, niemand is verplicht om zich te verantwoorden aan mede bokkers. Tuurlijk kun je vragen hebben aan TS en als ze niet reageerd, jammer dan. Ik heb zelf in de paarden gewerkt en op veel verschillende bedrijven stage gelopen, de meeste handelaars laten een paard tot 4000 euro ook niet keuren, zelfs niet klinisch, maarjah die handelaars zijn natuurlijk ook dom omdat ze inzien dat als hun paard kopen voor 2000 euro het niet reeël is als keuringskosten, de kostprijs en winst maken er nog bij moet komen.
Wat gebeurt is is gebeurt het paard is niet gekeurd, klaar, dus geef gewoon antwoord op de vraag. Als iemand van z'n paard valt, had ie er dan maar nooit op moeten gaan zitten? Achteraf geklets is altijd erg makkelijk. Een heel bekend gezegde zegt: "Leren doe je met vallen en opstaan", zijn jullie nooit plat op je *** gegaan dat je achteraf dacht "dom, had ik dat maar niet gedaan"?
Ik heb ondertussen al meerdere keren getemd en pb's gestuurd en snap niet waarom dit topic uberhaupt nog open is.
Je moet bokkers niet verwijten dat ze vragen stellen n.a.v. een post.
Dat gebeurt toch continu op Bokt? Iemand stelt een vraag en bokkers reageren daarop. Soms loopt dat wat uit de hand.
Ik had eerlijk gezegd al lang een slotje verwacht.
Maar wat keuren betreft, ik was verplicht om te laten keuren i.v.m. de verzekering die ik wil.
Maar al kocht ik een paard van € 1000 dan liet ik hem in ieder geval sowieso klinisch keuren, maar de kans is groot toch ook op de foto's. Maar dat is dan om het verdriet te besparen. Die € 1000 boeit me niet als je die kwijt zou zijn.