Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoop dat jullie haar snel terugvinden! lautjuh85 schreef:Zij wisten dat Romy ZE had. Ze had ook plekjes op haar hoofd en ik dacht dat dit ook ZE was. Maar hun dierenarts had gezegd dat het een schimmeltje was en heeft ze imaverol gegeven. Zo schreef ze toen in de mail. Dan is dat ook een verborgen gebrek?
Een schimmeltje is geen aandoening of gebrek. Imaverol kost 20 euro ofzo ?? Als je 400 of 500 euro kwijt bent in Duitsland nou haha...dan wil ik wel eens weten waaraan ? Ik was nog geen 400 euro kwijt voor 8 foto's, uitverdoving van 1 been, peesscan en echo of iets, allerlei onderzoeken die twee dagen duurden en hij er een nacht gebleven is. Bij de bekendste kliniek hier. Dit riekt naar flinke smoezen om niet het restant te betalen, maar zo werkt dat niet.Perrokai schreef:Zo Akira......., en daar meld je je helemaal voor aan vandaag om dat even te zeggen ? Had jezelf de moeite bespaard. Er worden hier geen namen genoemd, wel op het politiebureau en in de aangiftes maar dat kan niemand lezen. Verder hebben we hier regels op bokt en daar houdt iedereen zich aan.
Ik huiver er een beetje voor om iemand die zich speciaal aanmeld om 1 bericht hier op bokt te zetten verder info te geven of mee in discussie te gaan............
Gentlegiant schreef:Adil gefeliceerd
ik heb contact met nog iemand die zijn dus ook slachtoffer
zij hebben familie " " " ook een paard verkocht een warmbloed en die krijgen ook nog geld!
vanavond gaan wij uitebreid bellen en dan gaan we daar dus ook werk van maken hopenlijk willen ze ook naar de rechtzaak komen!
Mvg

akira5 schreef:Wat ik hier lees is dat het geld toch een belangrijke rol speelt en dat de pony naar een ander gaat ik begrijp hier even niets van van wie is de pony van Jesse of van Laujthu.