Er wordt niet betaald!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 19:11

Zij wisten dat Romy ZE had. Ze had ook plekjes op haar hoofd en ik dacht dat dit ook ZE was. Maar hun dierenarts had gezegd dat het een schimmeltje was en heeft ze imaverol gegeven. Zo schreef ze toen in de mail. Dan is dat ook een verborgen gebrek?

maessie

Re: Er wordt niet betaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:49

Dat lijkt mij geen verborgen gebrek, ten eerste konden ze het zien bij de koop, en ten tweede belemmert het het dier niet in zijn/haar lopen. En een zalfje ervoor kost ook twee keer niks ;) Hoop dat jullie haar snel terugvinden!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 21:51

Zij zeggen dat ze DA kosten hebben van 400 á €500,- Dat kan nooit voor een zalfje...
En hij kon me geen rekening laten zien. Dus ik geloof er geen biet van.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 22:36

lautjuh85 schreef:
Zij wisten dat Romy ZE had. Ze had ook plekjes op haar hoofd en ik dacht dat dit ook ZE was. Maar hun dierenarts had gezegd dat het een schimmeltje was en heeft ze imaverol gegeven. Zo schreef ze toen in de mail. Dan is dat ook een verborgen gebrek?

Nee joh, tuurlijk niet :D Een schimmeltje is geen aandoening of gebrek. Imaverol kost 20 euro ofzo ?? Als je 400 of 500 euro kwijt bent in Duitsland nou haha...dan wil ik wel eens weten waaraan ? Ik was nog geen 400 euro kwijt voor 8 foto's, uitverdoving van 1 been, peesscan en echo of iets, allerlei onderzoeken die twee dagen duurden en hij er een nacht gebleven is. Bij de bekendste kliniek hier. Dit riekt naar flinke smoezen om niet het restant te betalen, maar zo werkt dat niet.
Lautjuh, geen zorgen maken hoor, ze hebben jou opgelicht niet andersom.

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 00:09

Ik ben verbijsterd over de verhalen die hier verteld worden, maar naar mijn inziens heeft een vehaal twee kanten, en met naam en toenaam mensen te vermelden dat is in strijd met de wet op de privacy.

Wat ik hier lees is dat het geld toch een belangrijke rol speelt en dat de pony naar een ander gaat ik begrijp hier even niets van van wie is de pony van Jesse of van Laujthu.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 00:40

Zo Akira......., en daar meld je je helemaal voor aan vandaag om dat even te zeggen ? Had jezelf de moeite bespaard. Er worden hier geen namen genoemd, wel op het politiebureau en in de aangiftes maar dat kan niemand lezen. Verder hebben we hier regels op bokt en daar houdt iedereen zich aan.
Ik huiver er een beetje voor om iemand die zich speciaal aanmeld om 1 bericht hier op bokt te zetten verder info te geven of mee in discussie te gaan............

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:01

Perrokai schreef:
Zo Akira......., en daar meld je je helemaal voor aan vandaag om dat even te zeggen ? Had jezelf de moeite bespaard. Er worden hier geen namen genoemd, wel op het politiebureau en in de aangiftes maar dat kan niemand lezen. Verder hebben we hier regels op bokt en daar houdt iedereen zich aan.
Ik huiver er een beetje voor om iemand die zich speciaal aanmeld om 1 bericht hier op bokt te zetten verder info te geven of mee in discussie te gaan............

Inderdaad zeer vreemd...

Akira, je zou ook gewoon GOED het topic door kunnen lezen...

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:05

heb ik gedaan kijk maar bericht 20-1-2010

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:10

Ik kan alleen berichten vinden met de naam van de pony en met de plaatsnaam van de kopers? Ik zie verder alleen een voornaam van iemand met een trailer oid.

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:12

kijk maar op de berichten van 20-1-2010

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:13

Nou doe dan jouw kant van het verhaal maar Akira....het is duidelijk dat jij precies weet om wie het gaat, gaat het jou persoonlijk aan ?
We zullen de naam even laten verwijderen dan hoef je niet zo verbijsterd meer te zijn. ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:14

Gentlegiant schreef:
Adil gefeliceerd

ik heb contact met nog iemand die zijn dus ook slachtoffer

zij hebben familie " " " ook een paard verkocht een warmbloed en die krijgen ook nog geld!

vanavond gaan wij uitebreid bellen en dan gaan we daar dus ook werk van maken hopenlijk willen ze ook naar de rechtzaak komen!

Mvg

Deze?
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 25-01-10 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:16

nee het gaat mij niet persoonlijk aan, maar ik begrijp niet dat mensen zo hard kunnen zijn.

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:18

ja liedje die is het

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:25

ik had dat trouwens verkeerd gelezen en dacht dat de familie het paard had verkocht de familie die bij naam genoemd werd was. Als je even temt word de naam waarschijnlijk wel verwijderd.

Het is jammer dat de mensen bij naam genoemt worden maar ik heb eerder het idee dat dat een 'slip of the tongue' was dan een doelbewuste poging om deze mensen zwart te maken. Het zou de zaak van de TS waarschijnlijk ook helemaal niet ten goede komen als ze daarmee begon. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met zo hard zijn, mensen geven gewoon eerlijk advies waar ze toch erg weinig aan zou hebben als ze niet in haar recht staat. (mbt het aangifte doen en zoeken van het paard)

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:27

helemaal mee eens

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:28

Ik heb gevraagd het berichtje aan te passen Akira....

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:29

dank je perrokai

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 10:29

*blijft het vaag vinden dat een nieuw lid hier zo maar even binnenwandeld*

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:15

akira5 schreef:
Wat ik hier lees is dat het geld toch een belangrijke rol speelt en dat de pony naar een ander gaat ik begrijp hier even niets van van wie is de pony van Jesse of van Laujthu.

Ik ben jou geen verantwoording schuldig. Als je het hele topic had doorgelezen wist je wie jesse was en waarom romy naar haar gaat.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:27

Goed lezen schijnt nogal moeilijk te zijn...
Anyway, ben ziek dus heb een hele dag de tijd voor nutteloos internetten, zou een van de betrokkenen mij willen pb-en met meer info over Romy? Kan ik me iig nuttig maken vandaag, kan nooit kwaad om nog iemand te hebben die t internet afstruint :)

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:31

Amyz ik stuur je wel even een pbtje. ;)

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 11:41

akira5 schreef:
maar ik begrijp niet dat mensen zo hard kunnen zijn.

Bedoel je mij? Of degene die romy hebben "gekocht"?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:08

akira5

Vind het jammer dat je er zo over denkt

ik ben de eerste eigenaar na de fokker die echter nooit veel om romy gegeven heeft ze is daar zowat mishandelt
mam had haar gekocht voor de handel maar omdat ik dat niet kon ze had al zoveel meegemaakt heb ik haar van mam over gekocht
waarom ze weg is gegaan wij hebben in een jaar tijd zoveel metelkaar gedaan we hadden zoveel meegemaakt en alles deed mij aan toen herrinneren....
en ik heb besloten om het beste voor romy te kiezen
Echter toen lautjuh romy wou verkopen hadden wij 9 paarden en ik vond dat dat wel genoeg was hoeveel ik ook om romy geef
ik wou haar alleen terug kopen als ik er 100% zeker van was dat ze voor altijd bij mij zou blijven

nu is dit verhaal en heb ik inmiddels nog maar 4 paarden
en mag romy gewoon bij mij terug komen en blijft ze d'r hele leven bij mij want dit verdient ze niet trouwends geen een paard verdient dit!

Verder ga ik niet op je in akira ik weet dat ik fout begeweest om de naam te noemen maar soms doe je dommedingen als je onder een bepaalt soort druk staat ;)

Mvg
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 25-01-10 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

akira5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 12:35

dit is een duidelijk verhaal, en fouten maakt iedereen wij zijn allemaal mensen.