Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moest in Emmeloord afrijden wat ik zelf wel erg relaxt vond tegenover Utrecht waar ik toen voor mijn B moest afrijden.
Laurabram schreef:Onhandig eigenlijk dat het zoveel scheelt.
Manlief zei ook na zijn cursus deze week dat hij vond ook dat die tandemasser achter de bestelbus van de rijschool veel anders reed dan eigen auto met sleurhut.
Henrieke schreef:Gefeliciteerd, wat voor (theorie)vragen stelden ze jou?

Henrieke schreef:Tja trailer heb ik niet, aanhanger is wel groot hoor, of nouja, hoelang zal hij zijn, 2/3 meter, en dan nog het stuk ervoor zegmaar waar je 'm aan de trekhaak hebt is ook nog aardig lang.
Leek me ook al sterk dat je zo alles uit een boekje voor kon lezen. M'n theorieboek ook maar eens doornemen, scheelt weer.

. 

Laurabram schreef:Ik zou het idd nog even navragen zodat je niet voor vreemde situaties komt te staan.Ik kreeg ook bij m'n 1e les de papieren mee met de dingen die ik moest weten. Maar manlief kreeg vorige week tijdens de cursus wel alles te horen wat hij moest kunnen beantwoorden. Hij zei alleen wel dat hij het wel fijn vond dat hij het van tevoren had kunnen doornemen, omdat ik die papieren al thuis had liggen. Je krijgt tijdens zo'n cursus dag toch al behoorlijk wat informatie over je heen.