BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:51

C_arola schreef:
Dat heb ik ook gedaan en toen kon het wel ineens per datum dat ik belde opgezegd worden.
Jammer dat je ze achter de broek aan moet zitten, vraag me af of dit bij kassa komt...

Zou best bij ene programma als kassa mogen komen, dit soort dingen horen ze niet ongestraft te doen en al zeker niet met de oplossingen die ze aandragen want met elke oplossing die ze bieden betaal je nog steeds te veel.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:52

hmmm ik moet nog ff een email terug sturen met mijn telefoonnr. ik zag hier dus al de opties voorbij komen die ze mij zullen willen gaan bieden. Ik vraag me alleen af of ik er voordeel aan heb... ik heb immers net eind december het oude 'hoge' abonnementstarief betaald. ik vind dressuur best een leuk blad maar niet voor dat tarief, vooral niet omdat het eerst als zijnde gratis wordt bestempeld.

ik kan me geld wel beter besteden, dus ik overweeg nu toch sterk om het op contractbreuk te gooien en per direct mijn abo op te zetten, dan moeten ze me het abonnementsgeld - 1 Bit terug betalen.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:09

Ik vraag me ook af of dat kan Javayo. Ik kan wel kiezen voor 11x bit (dat was toch het normale aantal?) maar dan over een langere periode en daar heb ik dus niet omgevraagd.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:17

Javayo schreef:
hmmm ik moet nog ff een email terug sturen met mijn telefoonnr. ik zag hier dus al de opties voorbij komen die ze mij zullen willen gaan bieden. Ik vraag me alleen af of ik er voordeel aan heb... ik heb immers net eind december het oude 'hoge' abonnementstarief betaald. ik vind dressuur best een leuk blad maar niet voor dat tarief, vooral niet omdat het eerst als zijnde gratis wordt bestempeld.

He, dat heb ik ook. Dan zijn we dus duurder uit... omdat het nu in januari al ingaat, de vernieuwingen.
Kun je nog opzegggen met terugwerkende kracht?

Javayo

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:37

ik vraag me dat dus af: geldt deze aanbieding hetzelfde voor de mensen die het oude 'hoge' abo-geld hebben betaald als degene die nu het 'lage' abo-geld betalen...

e-horse, ik weet niet of het kan, maar ik lees hier al een paar x dat er in deze situatie 'contractbreuk' is geweest door eenzijdige aanpassingen van de voorwaarden aan de kant van reed business, dus dat je het recht hebt daar niet mee akkoord te gaan en dat ze je opzeggen van het abonnement per direct moeten accepteren en de rest van je abonnementsgeld moeten restitueren...

maar weet niet of het echt zo makkelijk gaat.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:00

ja hoor, het gaat makkelijk:

Citaat:
Beste mevrouw Compagner,

We zullen het abonnement op Bit per direct stopzetten en het restbedrag aan u terugbetalen. U heeft momenteel 5 nummers Bit ontvangen en € 71,50 betaald. We zullen 4 nummers berekenen (4 x € 6,50 = € 26), de rest (€ 71,50 - € 26 = € 45,50) zullen we terugstorten. Dit kan even duren, omdat het langs verschillende afdelingen moet, maar het geld komt uw kant op.

Met vriendelijke groet,

Lezersservice Bit

Of hun telling van die 5 nummers klopt, dat ga ik gewoon geloven.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:02

Ok, goed om te weten, ik zou dan dus 65 euro terug moeten krijgen. ik denk dat ik dat toch maar ga doen. ik kan altijd besluiten een los nummer te kopen.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:10

Gewoon even mailen naar Bit?
Ik wil nl ook opzeggen.. volgens mij heb ik in dec betaald..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:17

Zo te lezen verliezenze met deze ondoordachte actie best wel wat leden. Alleen al via bokt zijn er genoeg opzeggingen en dan al die mensen nog die niet op bokt actief zijn.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:29

Heb nog steeds geen reactie terug gehad, ben benieuwd wanneer ik wat terug krijg wacht denk nog even af tot woensdag, donderdag.
En dan ga ik maar even bellen vind diet geen goede gang van zaken.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:44

Zo! Ik ben zojuist ontploft -:(-

Heb twee weken geleden als 1 van de eersten met de klantenservice van Reed gebeld. Heb ik hier ook ergens in het topic gepost. Afgesproken dat ze mijn abonnementsgeld van 71,50 euro wat ik in november betaald heb zouden restitueren en ze me een nieuwe acceptgiro voor 59.90 euro zouden toesturen.

Ik ontving vorige week een nieuwe acceptgiro voor 71,50 (!), maar nog geen restitutie van het betaalde abogeld in november gezien. Zojuist dus klantenservice van Reed gebeld.
Had een dame aan de lijn die het allemaal niet heel goed begreep. Ze bood me allerlei alternatieven aan waarbij ik dus duurder uit zou zijn, bijvoorbeeld dat ze mijn abonnement met 2 nummers zouden verlengen. 2 nummers?? Maak daar maar 3 nummers van! En zelfs dan ben ik duurder uit.
Anyway, ik stond erop dat ze gingen uitvoeren wat ik twee weken geleden met ze had afgesproken. Afspraak is afspraak. Dat kon niet want hun computer pakte bij mij de nieuwe prijs niet. Fijne klantenservice!

Gevolg voor Reed: ze zijn weer een abonnee kwijt!
Zullen ze vast blij mee zijn. Het gaat namelijk heeeeel goed in tijdschriftenland... }>

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:48

Ben ik even blij dat mijn abonnementsperiode bijna verstreken was en ik net op tijd kon opzeggen.
Wat een ellende allemaal.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:48

*proest* nou dat doen ze goed, stiekem vind ik eht nog wel grappig dat ze op hun nummer gezet worden door de trouwe leden, overigens meer dan terecht. Ik moet zo ook nog even bellen op de rustig moment hier.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:53

Innepin schreef:
Ben ik even blij dat mijn abonnementsperiode bijna verstreken was en ik net op tijd kon opzeggen.

Hoelang van tevoren moet je opzeggen?
Ik krijg die 3 nummers extra, dus tot januari volgend jaar ofzo. maar wil daarna dr eigenlijk vanaf.
Wanneer zou ik dan moeten opzeggen, geloof dat me abbo vanaf september/oktober loopt.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:59

MISTRAL94 schreef:
*proest* nou dat doen ze goed, stiekem vind ik eht nog wel grappig dat ze op hun nummer gezet worden door de trouwe leden, overigens meer dan terecht. Ik moet zo ook nog even bellen op de rustig moment hier.

Ik vind het echt ongelovelijk dat de mensen die dit bedacht hebben hier niet over nagedacht hebben. Wat denken ze nou, dat we dom zijn ofzo? >;)

Houd er trouwens maar rekening mee dat je 10 wachtenden voor je hebt. Waarschijnlijk allemaal BIT lezers :=

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:08

4 weken van te voren opzeggen al kun je het wel gooien op contractbreuk.

Hmm 10 wachtende voor u dan is het niet handig om te bellen als ik op het werk zit.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:10

Je hangt al 38 seconde voordat je eindelijk de goede keus gemaakt hebt. Nu begint het wachten, nog 11 wachtende goh hoe zou het kunnen...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:13

Nog 8 wachtende zouden ze iedereen proberen te overbluffen? :+

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:37

tessii1991 schreef:
Innepin schreef:

Hoelang van tevoren moet je opzeggen?
Ik krijg die 3 nummers extra, dus tot januari volgend jaar ofzo. maar wil daarna dr eigenlijk vanaf.
Wanneer zou ik dan moeten opzeggen, geloof dat me abbo vanaf september/oktober loopt.

Ik heb 30 januari meteen opgezegd en kreeg een bericht terug dat mijn abonnement per 31 maart wordt stopgezet.
Ik had dus nog twee maanden te gaan, maar best kans dat het inderdaad 1 maand opzegtermijn is.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:07

Ik had gemaild met de vraag of ik bij de 8x Bit plus boek ook nog de Dressuur er bij kreeg. Was al bang vanniet maar het valt mee: de Dressuur zit er nog bij en zelfs aankomend jaar 3x!
Ben weer een beetje blij met Bit... :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:09

Ik kreeg een spoedlijn tussendoor dus moest helaas de verbinding verbreken. nu zijn er alweer 8wachtenden voor me.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:57

amanda2 schreef:
Ik had gemaild met de vraag of ik bij de 8x Bit plus boek ook nog de Dressuur er bij kreeg. Was al bang vanniet maar het valt mee: de Dressuur zit er nog bij en zelfs aankomend jaar 3x!
Ben weer een beetje blij met Bit... :D

Huh, ik kon kiezen uit 8x bit en boek, maar dan geen dressuur. Blijkbaar weten ze bij bit zelf niet helemaal wat ze aanbieden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:29

Kortom de soap wordt steeds mooier :Y)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:41

Ik vraag me wel af of de leden die niet reageren ook korting krijgen?

Als dat niet zo is is het echt te triest voor woorden, dan mogen ze van mij Kassa er ook wel op afsturen!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:49

Vast niet, ze proberen mensen nu al een poot uit te trekken, klanten die niet klagen laten ze lekker wezen...