Volvo S40/V40 hebben we ook op het oog! Nadeel is dat er vaak zoveel kilometers op staan.
Audi A4 mag helaas vaak maar 1300 trekken, dat vind ik te nip.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamamier schreef:Vandaag weer op pad geweest. Kia sorento op lpg gaat van het lijstje af. Jammer want ik vind m erg mooi maar zelfs de dealer was eerlijk over het dure grapje van kleppen stellen en cilinder kop vervangen. Sorento op diesel te duur in de wegenbelasting. Mitsubishi grandis op diesel. Afgekeurd ivm lelijkheid... Daarna de landrover freelance 2.0 td4 se bekeken. Wauw! Allebei verliefd.... Tips, do's of don'ts? Ikke wellicht?
Alice13 schreef:Wat ik er van weet zit er een Mercedes motor in. En die moet behoorlijk zuipen. Ik moet er elke dag 80 km mee rijden dus ik wil een veilige en goede auto. Ik ken die auto's helemaal niet en ik moet er voor het eerst ook zelf met trailers mee rijden. Dus jou commentaar neem ik er zeker in mee. Thanks!
Alice13 schreef:Rex: Omdat mijn vriend 6 dagen in de week nu de bus mee heeft en ik anders dus niet op concour kan![]()
Daarnaast wil hij niet telkens de hele bus leeg moeten pakken als we met de boot weg gaan (we wakeboarden dus gaat veel mee)
Ikke: tweepaard, en grote boot moet makkelijk in en uit het water kunnen.
We willen een auto die goed wat mag trekken, niet te grote slurp bak (omdat ik er mee naar mn werk moet) liefst onder de €8000,- en km stand onder de 150
wensen lijstje ik weet het hahaha.
ikke schreef:Kirrr schreef:Haha die zoek ik ook.
Eentje waarmee ik zuinig kan gaan werken en toch makkelijk 2 paarden aan haak kan. Maar ik vrees dat die alleen in droomland bestaat.![]()
Het maakt nogal uit of je met twee Shetten op stap wil of met twee Belgische trekpaarden.......
Popke schreef:Een Amerikaan is in BE wellicht wel het goedkoopste Kirr? Tenminste, lichte vracht?
Ik vind het echt een lachertje wat de Dodge hier kost en toen ik gister bij de pomp ook nog maar 27 cent per liter gas moest afrekenen gaf ik mijn auto bijna een kusje![]()
Ondanks het verbruik van 1 op 5 ben ik veeeeel goedkoper uit dan met onze vorige auto (BMW 3 serie diesel).
ecools schreef:@mamamier
wij rijden ook een LR Freelander 2 TD4 automaat. Een echt heerlijke auto, we hebben de FL echter wel laten tunen. Standaard blijft de automaat schakelen tussen de vijfde en zesde versnelling bij 90 km/hr, dat is nu over. Wij hebben twee paarden in de trailer staan (Fries en Tinker), dit gaat echt goed. Succes met je proefrit.