Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bienotje schreef:Hier is hoop ik vast wel iemand die uit eigen ervaring kan spreken
Een auto die 1400/ 1500 kg geremd mag trekken, is dat oké voor een 1,5 paardstrailer met 1 paard?
TigerBD schreef:Ik heb even een vraagje,
Een vriend van ons gaat een Mitsubishi outlander sport kopen, die 1500 kg mag trekken (dacht ik) maar dit betekend dan toch dat hij geen 2 paarden kan trekken? wel bv een 2 paardstrailer en 1 paard? Hoe kan het dat hij zo weinig mag trekken (in verhouding als je die auto zo zie op het plaatje dan) komt dit omdat hij zelf zoveel weegt dan?
bedankt alvast voor het antwoorden
TigerBD schreef:Hy heeft zijn E rijbewijsIk weet dat er veel topics zullen zijn maar zoals deze heeft al zoveel pagina's, en om dat nou helemaal door te spitten zit ik hier morgen nog
TigerBD schreef:Ik heb even een vraagje,
Een vriend van ons gaat een Mitsubishi outlander sport kopen, die 1500 kg mag trekken (dacht ik) maar dit betekend dan toch dat hij geen 2 paarden kan trekken? wel bv een 2 paardstrailer en 1 paard? Hoe kan het dat hij zo weinig mag trekken (in verhouding als je die auto zo zie op het plaatje dan) komt dit omdat hij zelf zoveel weegt dan?
bedankt alvast voor het antwoorden