Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel de lusten en niet de lasten, voor iemand van mij leeftijd lijkt me dat inderdaad een betere oplossing. JENNx schreef:Misschien is dit wel grote aandachttrekkerij.
Misschien komt die pony er wel niet.
Nikka schreef:Tja sommige paarden hebben altijd wat en andere nooit, helaas zie je dat pas als je hem hebt.
Mijn pony heeft 2x zware hoefbevangenheid gehad en dat is lood- en loodzwaar, emotioneel gezien. De kosten...daar zal ik het maar niet over hebben. Dan krijgt haar vader zeker een hartverzakking.
Ik heb ook een dikke anderhalf jaar niet mogen rijden vanwege de hoefbevangenheid, maar de kosten en het verzorgen gaat gewoon door. Sterker nog...de verzorging wordt een heel stuk zwaarder!

JENNx schreef:Misschien is dit wel grote aandachttrekkerij.
Misschien komt die pony er wel niet.
Ik vind alles wat Esther uitkraamt érg penny klinken.
Ik zou me moeten schamen voor bijna leeftijdsgenootjes.
Een jaartje ouder is blijkbaar verstandiger.
Wacht totdat je 14 bent, in de 3e zit. Opgescheept zit
met toetsweken, profielkeuze-uren (extra uren op school)
gesprekken, en andere dingen waar je eigenlijk niet op zit
te wachten.
esthertjuh_ schreef:Ik opende dit topic voor hulp maar jullie weten net zo goed als ik dat jullie toch wel genoeg verkeerde dingen hebben gezegt.
esthertjuh_ schreef:Als ik iets zeg is het toch verkeerd
Ik denk dat jullie ook wel boos werden als jullie steeds hetzelfde werd gezegt en het je alles verweten werd.
En sommige dingen die worden gezegt , dat zouden jullie vast ook niet pikken.
Ik hou me nu redelijk rustig, maar dat ben ik niet
Ik opende dit topic voor hulp maar jullie weten net zo goed als ik dat jullie toch wel genoeg verkeerde dingen hebben gezegt.
Ik ook , excuses daarvoor , maar ik zal ook heus wel een beetje boos zijn omdat ik én dit topic zo heb waar we half ruzie krijgen én mijn maatje ben kwijtgeraakt
vorige paard van mijn beste vriendin is ervoor ingeslapen... esthertjuh_ schreef:Als ik iets zeg is het toch verkeerd
Ik denk dat jullie ook wel boos werden als jullie steeds hetzelfde werd gezegt en het je alles verweten werd.
Ik opende dit topic voor hulp maar jullie weten net zo goed als ik dat jullie toch wel genoeg verkeerde dingen hebben gezegt.
Ik ook , excuses daarvoor , maar ik zal ook heus wel een beetje boos zijn omdat ik én dit topic zo heb waar we half ruzie krijgen én mijn maatje ben kwijtgeraakt
esthertjuh_ schreef:Als ik iets zeg is het toch verkeerd
Veel plezier met je toekomstige pony

esthertjuh_ schreef:Ik opende dit topic voor hulp maar jullie weten net zo goed als ik dat jullie toch wel genoeg verkeerde dingen hebben gezegt.
esthertjuh_ schreef:Ja maar jullie geven niet toe dat jullie ook fout zijn geweest
Dingen zoals , die koliekoperatie komt bij jou kennis er toch wel , vind ik echt iets wat je gewoon niet moet zeggem :S