Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diablo schreef:En Libella wil nog steeds niet tegemoet komen? Was het Schimmelig niet die steeds zei dat je rustig af moest wachten, dat ze wel met een oplossing zouden komen......?
Lynn_Nikita schreef:als je goe dleest zie je dat dat allang gedaan is
tnt heeft me nisk persoonlijk afgegeven en kan al helemaal niet aan huisgenoot zijn aangezien ik alleen woon.
ik hang geen banketstaaf op, tnt komt elke keer met ander excuus, en ik kan NIKS doen, ben afhankelijk van de goed ewil van tnt of afzender!!!!
sorry ben behoorlijk gefrustreerd!! en waarvan zou ik aangifte moeten doen? als dat kon had de rechtshulp me dat wel voorgetseld. ik ben niet tevreden over pakket service van tnt, gebeurd nl met regelmaat hie rin buurt dat pakketjes gewoon in tuin of ik hal gezet worden, ik vermoed nog steeds dat dit nu ook zo het geval is en de postbode maar steeds ander verhaal ophangt omdat hij bang is dat hij geschorst word oid omdat hij dat niet mag doen
WowAmigo schreef:Dat is toch belachelijk? Die kunnen zich er mooi makkelijk vanaf maken! Ze weten toch wie het afgeleverd heeft, laten ze die dan eens stevig aan de tand voelen!
Ik begrijp er niks van. Heb pas een rijbroek per post verstuurd en die is ook nooit aangekomen, heb wel zo'n formulier ingevuld, maar ik vrees dat ze daar helemaal niks meer van terug kunnen vinden!
Misschien moet er een topic komen "wie heeft nog meer klachten over TNT" en dan kunnen we daarmee naar kassa ofzo, want ik vind het heel vreemd dat zelfs met een pakketnummer e.d. spullen zomaar kunnen verdwijnen!
Caira schreef:Joh ga naar de plaatseljke postverdeling. Praat met de manager en vraag wie er die dag gelopen heb. Grote kans dat je dan verder kom dan met bellen.