Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Ik mag hopen dat mensen een paard niet houden op het randje dat als je levensonderhoud duurder wordt je het meteen niet meer betalen kan.
DuoPenotti schreef:Wie zegt dat het eerder al niet ging?
De prijzen zijn echt idioot op veel vlakken nu. Al enkele jaren op een rij.
Een paar stijgingen konden ze misschien prima opvangen, door misschien een keer uit eten over te slaan.
Maar + + + stijgingen dan is het wel eens klaar.
En zeker als je dan een gezin hebt met kinderen kun je niet altijd alles naar het paard schuiven.
ruitje schreef:Ik vind, dat als iemand achter staat met de stalhuur ik ergens iets van mag vinden. Als iemand dan nieuwe dure schoenen koopt bijvoorbeeld. En dan zit ik echt niet elke dag te kijken wat mijn klanten aan hebben hoor. Maar een rondreis door de VS op Facebook langs zien komen, ja, dat doet gewoon toch wat met je.
ruitje schreef:Ik vind, dat als iemand achter staat met de stalhuur ik ergens iets van mag vinden. Als iemand dan nieuwe dure schoenen koopt bijvoorbeeld. En dan zit ik echt niet elke dag te kijken wat mijn klanten aan hebben hoor. Maar een rondreis door de VS op Facebook langs zien komen, ja, dat doet gewoon toch wat met je.
Dan nog kan ik er weinig mee, maar dan vind ik daar wel wat van.
Als mensen gewoon betalen, of opzeggen omdat ze andere keuzes willen malen vind ik daar helemaal niks van. Eerlijk gezegd vind ik het alleen maar sterk als iemand opzegt voordat hij/zij de stalling niet meer kan betalen
En daarnaast, het is natuurlijk super nobel dat sommigen inderdaad droog brood eten, maar ik vind dat ook wel rot voor iemand, als je echt niks meer kan omdat je een paard hebt... Dan is het wel lastig om een paard als je ontspanning ipv een verplichting te blijven zien denk ik
Kendra schreef:Ik schrik wel eens van de verhalen van pensionstalhouders, dierenartsen, de brokjesboer, hoeveel mensen een betalingsachterstand hebben.
Natuurlijk zijn er omstandigheden waardoor je het even wat moeilijk hebt, maar het financieel management van mensen laat ook wel eens wat te wensen over.
Want denken dat stalgeld in deze tijden niet omhoog gaat vind ik eigenlijk kop-in-t-zand-stekerij.
Popstra schreef:Lijkt me zo frustrerend als je pensionklanten hebt met grote betalingsachterstand!
Je moet toch dat paard blijven verzorgen ook al betalen ze nooit meer.