Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ailill schreef:upendo schreef:Ik ga hierop temmen, je bent afschuwelijk aan het speculeren.Nee, zoals ik al zei, straks maakt ze het geld over en dan ziet ze het hoofdstel alsnog niet terug bijvoorbeeld. Dan heb je driedubbel verlies.
Tieneke schreef:Dus hebben dat soort opmerkingen geen enkele waarde.
Nina1999 schreef:Upendo? Is er iets wat er in dit hele topic op wijst dat ik het hoofdstel wil houden, zelfs als ik de €7 op mijn rekening heb staan? Nou volgens mij niet hoor! Echt hoe durf je?!
Nina1999 schreef:Woensdag kreeg ik een sms'je.
'ik ben de vader van ... en ik heb je een mail gestuurd waar ik vandaag antwoord op wil hebben. MVG'
Daarop heb ik direct geantwoord dat ik hoop dat ik hem hem wel tot een oplossing kan komen, maar dat ik nog geen email ontvangen heb. Die mail heb ik nu dus nog steeds niet, en ook geen reactie meer gehad verder. Nog paar x geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op of bellen niet terug.
Anoniem schreef:TS als je mij een adres PB't en je eigen mail adres dan regel ik wel een verzendlabel voor je. Kan jij gewoon met goed fatsoen dat hoofdstel terug sturen, hoef jij er geen 2,5 uur voor te gaan afwassen en heeft de verkoopster in ieder geval d'r hoofdstel terug. We zijn inmiddels 21 pagina's verder en dan heb jij de kosten niet en heeft de verkoopster d'r hoofdstel terug. Ik hoef er het fijne verder niet van te weten maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat allebei de partijen wat foutjes hebben gemaakt, behalve dat ik het vreselijk onterecht vind dat je dat hoofdstel 'houdt' omdat je zelf geen zin hebt om de kosten eraan te maken terwijl de verkoopster wél de kosten aan het versturen heeft gemaakt.
En volgende keer misschien maar aan je ouders vragen of zij iets voor je willen afhandelen via marktplaats.
waxmeltsenzo schreef:Tieneke schreef:Dus hebben dat soort opmerkingen geen enkele waarde.
Wel degelijk.
Want ts noemt de verkoopster een leugenaar.
Terwijl de verkoopster ook niet kan zien wat er tijdens transport mee is gebeurd.
De verkoopster heeft het er ook maar mee te doen dat ts niet betaald en het hoofdstel terug stuurt.
Zo kun je heel lang gaan bakkeleien over hoe en wat. Het is niet zo overduidelijk dat de verkoper gelogen heeft ook al voelt dat voor ts begrijpelijk wel zo. Het is ook een teleurstelling als je iets gekocht hebt en dat blijkt niet in orde te zijn.
Anoniem schreef:TS als je mij een adres PB't en je eigen mail adres dan regel ik wel een verzendlabel voor je. Kan jij gewoon met goed fatsoen dat hoofdstel terug sturen, hoef jij er geen 2,5 uur voor te gaan afwassen en heeft de verkoopster in ieder geval d'r hoofdstel terug. .