Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lovely schreef:Eigenlijk is het best onhandig dat die trailerverhuurbedrijven niet op zondag open zijn.
moest nu smorgens nog eens daarheen rijden.........
. Eerst maar eens een auto kopen die het kan trekken
.
dus die kan ik ophalen als ik hem nodig heb 

.

Henrieke schreef:Pff ik wil ook graag m'n E-rijbewijs halen maar ik ben zo bang voor die theorie. Weet er echt niks meer van, ben benieuwd wat ze allemaal vragen!? Wie kan me er wat over vertellen?
Baal schreef:Weet iemand of je het achteruitrijden puur op de spiegels moet doen, of mag je ook over je schouder kijken (heeft bij 'n dichte bus natuurlijk niet veel zin...).
Lovely schreef:Baal, achteruit rijden en straatje keren moet je op de spiegels doen, achterom kijken heeft geen zin. Over je schouder bij invoegen, baan wisselen en afslaan is natuurlijk altijd goed en waarschijnlijk toch een reflex die je niet kunt laten, net als dat onnozele gekijk in de binnenspiegel :D

Henrieke schreef:We hebben hier wel een aanhanger maar heb nog nooit geoefend, toch eens tijd voor maken.
- dat gaat scharen en het gaat ook nog eens niet de kant op waar jij 'm wilt hebben. Ik heb ook twee keer met de trailer geoefend op het stalerf (bochtje langs de kapschuur) en dat kwam veel meer in de buurt.
, scheelt weer.