BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:26

Nou, ik ben ook gebeld en kreeg weer een extra andere optie volgens mij dan sommige hier

ook kreeg ik 8x bit en keuze uit 3 soorten boeken of
4x landleven of
8x bit en 2x dressuur of
11x bit alleen dan over een langere periode zonder dressuur

Eigenlijk ben ik met allemaal niet zo blij, we krijgen over een lange tijd minder vaak de bit en dat was imo niet afgesproken. Of ben ik gewoon een zeur :o

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:27

Ik ben vanmiddag gebeld,
ik heb gekozen voor de optie om je abbo langer te laten doorlopen zodat je alsnog 11x bit krijgt.
Maar de vrouw zei dat ze nog geen oplossing hadden voor volgend jaar,
maar denk dat ik het idd gewoon af ga zeggen na dit jaar.

Die vrouw die ik aan de telefoon had kwam niet echt aardig over, meer als computer die alles oplas :P

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:28

#Ymke# schreef:
Eigenlijk ben ik met allemaal niet zo blij, we krijgen over een lange tijd minder vaak de bit en dat was imo niet afgesproken. Of ben ik gewoon een zeur :o

Ik vind het ook niet fijn hoor, nu moet je weer 2 maanden gaan wachten tussen sommige bitten in ;)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:32

Het eerste telefoongesprek was echt vriendelijk, steeds excuses aanbieden en mij gelijk geven. Nu deed ze een beetje zuchtend, zo van :roll: ze*kerd, ik bied je toch een oplossing aan.

corinne1981

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:42

Ze hebben mij net ook gebeld.
Ik heb ook voor de optie 11 x Bit gekozen.
Ze vertelde mij dat ze waarschijnlijk bij het volgende jaar dat je nieuwe abbonnement ingaat, er van te voren gevraagd wordt of je gewoon Bit wilt of met Dressuur.
Ben benieuwd, zal niet handig bij te houden zijn. Hopelijk registreren ze alles goed.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:56

Ik ben ook net gebeld :P

Maar ik snap er helemaal niks meer van

Kon kiezen uit tig boeken (rijden met gevoel 1 of 2 ) paard en gezondheid (deel 1, deel 2 of deel 3) of het hengstenboek, of een half jaar abbo op landleven of 3 bitten extra

Maarre.... mijn abbo loopt deze maand al af :P. Dus ze hebben hun administratie niet echt op orde, want ik heb én gewoon mijn 11 bitten ontvangen (immers is dit de laatste maand) én ik mag een extra optie kiezen.

Nadat ik aangaf dat mijn abbo deze maand al afloopt werd mij verteld dat ik dan toch niet mijn 11 bitten kreeg... uhum..juist... ik mag niet klagen denk ik :P. Overigens mocht ik bedenktijd vragen (jaja :P) en dat heb ik dan ook gedaan en wordt dinsdagavond nog even gebeld :j

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:12

corinne1981 schreef:
Ze vertelde mij dat ze waarschijnlijk bij het volgende jaar dat je nieuwe abbonnement ingaat, er van te voren gevraagd wordt of je gewoon Bit wilt of met Dressuur.

Toen ik vroeg hoe ze dat, in mijn geval, volgend jaar gaan oplossen, want ik wil nog steeds geen ander abo dan BIT, gaf deze mevrouw ook bij mij aan dat er een 2-delig abo komt. Of je kiest voor 11 nummers BIT, of je kiest voor BIT i.c.m Dressuur. Ik ben tevreden over hoe ik ben behandeld, netjes op de afgesproken tijd teruggebeld, bedenktijd gehad en ook keurig te woord gestaan. Ik ben heel tevreden met deze oplossing!!

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:44

Ik vind dat ik erg onpersoonlijk te woord ben gestaan, leek wel een computerkeuze menu zo snel ging het.....

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:56

_O- Ik had denk ik dezelfde aan de lijn vanmiddag Tessi. Ik zat te wachten tot het keuzemenu kwam, dacht dat het een bandje was :+ Heb ik nog even gezegd, of ze niet alles op wilde lezen... Ik heb voor 11 bitten gekozen. Daarna gaat het abo er bij mij uit en ga ik wel weer losse kopen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:51

tessii1991 schreef:
Ik vind dat ik erg onpersoonlijk te woord ben gestaan, leek wel een computerkeuze menu zo snel ging het.....

Ik vind het super netjes dat ze iédereen persoonlijk bellen,ipv brieven die je terug moet sturen ofzo... Nou, dat je een een keuze menu mevrouw aan de lijn krijgt vind ik niet eens zo erg. Ze hebben iig hun best gedaan om iets te verzinnen wat mensen tevreden kan stellen, ze hebben heel veel keuzes gegeven (6 verschillende boeken, een half jaar abo op een extra tijdschrift, of minder betalen voor evenveel nummers bit als vroeger) en ik denk dat het niet eerlijk is om nu te klagen dat de mevrouw aan de telefoon niet helemaal in een joepie juichstemming was...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:54

tessii1991 schreef:
#Ymke# schreef:

Ik vind het ook niet fijn hoor, nu moet je weer 2 maanden gaan wachten tussen sommige bitten in ;)
Ik ben daar ook niet blij mee, imo moet je dat ook goed aangeven, boeken ed zit ik ook niet op te wachten, ik betaal voor 11x BIT en niet voor gratis boeken of wat ook.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:12

knip- en plakwerk ;-) Ik heb hetzelfde bericht.

tessii1991 schreef:
Beste Bit-abonnee,

We konden u telefonisch niet bereiken, vandaar deze mail.

Onlangs ontvingen we van u onderstaande e-mail, waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de verandering bij Bit. Dat spijt ons en vanzelfsprekend gaan wij dit rechtzetten. We zijn momenteel in overleg om tot een goede oplossing te komen. We willen uiteraard de beste oplossing om het recht te zetten. Helaas kost dit even tijd, aangezien we te maken hebben met vele verschillende groepen abonnees.

Via deze mail willen we u mededelen dat we aan een oplossing werken en er bij u op terugkomen.
Graag zouden we uw telefoonnummer ontvangen, zodat we u persoonlijk een oplossing kunnen bieden.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Aart Freriks
Uitgever Bit

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:13

Rosita schreef:
knip- en plakwerk ;-) Ik heb hetzelfde bericht.

tessii1991 schreef:
Beste Bit-abonnee,

We konden u telefonisch niet bereiken, vandaar deze mail.

Onlangs ontvingen we van u onderstaande e-mail, waarin u aangeeft het niet eens te zijn met de verandering bij Bit. Dat spijt ons en vanzelfsprekend gaan wij dit rechtzetten. We zijn momenteel in overleg om tot een goede oplossing te komen. We willen uiteraard de beste oplossing om het recht te zetten. Helaas kost dit even tijd, aangezien we te maken hebben met vele verschillende groepen abonnees.

Via deze mail willen we u mededelen dat we aan een oplossing werken en er bij u op terugkomen.
Graag zouden we uw telefoonnummer ontvangen, zodat we u persoonlijk een oplossing kunnen bieden.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Aart Freriks
Uitgever Bit

Natuurlijk is dat een standaard berichtje, ze gaan toch niet aan iedereen persoonlijk een mailtje schrijven.

Het blijft een bedrijf...

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 01:22

ja, ik knip en plak de opties hier genoemd ook even en zeg dat ik mijn geld terug wil;-)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 02:50

Wij hebben uw verzoek tot stopzetting van uw abonnement op Bit ontvangen. Jammer dat u ervoor heeft gekozen uw abonnement niet voort te zetten. Volgens onze leveringsvoorwaarden geldt een opzegtermijn van vier weken vóór het verstrijken van de lopende abonnementsperiode. Dat betekent dat uw abonnement per 31 december 2009 wordt beëindigd.Tot deze datum zullen wij u het blad nog toezenden en bent u abonnementsgeld verschuldigd. Wij verzoeken u vriendelijk het nog openstaande bedrag voor deze periode te voldoen. Mocht u in de toekomst weer abonnee willen worden van deze of één van onze andere titels, dan bent u vanzelfsprekend van harte welkom. Wij zijn bereikbaar onder telefoonnummer 0314-358358 of via klantenservice@reedbusiness.nl. Met vriendelijke groet,Reed Business bv Customer Administration

dit krijg ik via mail, denk dat ik maar eens info in ga winnen bij mijn rechtsbijstand.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:27

Apart Mistral, ik kreeg een ander mailtje, waarin dus duidelijk niet verteld dat ik 4 weken opzegtermijn heb....en mijn abbo is gewoon opgezegd (per 28 februari)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:22

Dit heb ik letterlijk gekopieerd uit de mail

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:10

Dit is mijn email gekopieerd:

Wij hebben uw opzegging van het abonnement op BIT ontvangen. Jammer dat u ervoor heeft gekozen uw abonnement niet voort te zetten. Uw abonnement zal per hierboven vermelde vervaldatum stopgezet worden. Op die datum wordt de verzending beëindigd.

En de datum is dus 28 februari (en ik mag nog een boek uitzoeken, of 3x bits extra of een half jaar landleven :P)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:32

Mistral je moet gewoon weer mailen en er in zetten dat je per direct wilt opzeggen ivm contractbreuk ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 13:40

MISTRAL94 schreef:
Wij hebben uw verzoek tot stopzetting van uw abonnement op Bit ontvangen. Jammer dat u ervoor heeft gekozen uw abonnement niet voort te zetten. Volgens onze leveringsvoorwaarden geldt een opzegtermijn van vier weken vóór het verstrijken van de lopende abonnementsperiode. Dat betekent dat uw abonnement per 31 december 2009 wordt beëindigd.Tot deze datum zullen wij u het blad nog toezenden en bent u abonnementsgeld verschuldigd. Wij verzoeken u vriendelijk het nog openstaande bedrag voor deze periode te voldoen. Mocht u in de toekomst weer abonnee willen worden van deze of één van onze andere titels, dan bent u vanzelfsprekend van harte welkom. Wij zijn bereikbaar onder telefoonnummer 0314-358358 of via klantenservice@reedbusiness.nl. Met vriendelijke groet,Reed Business bv Customer Administration

dit krijg ik via mail, denk dat ik maar eens info in ga winnen bij mijn rechtsbijstand.

Je hoeft geen contact op te nemen met je rechtsbijstand.
Dit vertelde de vrouw aan de telefoon mij ook en ik heb toen gezegd dat ik per vandaag mijn abo wou opzeggen omdat zij aan contractbreuk hebben gedaan.
Zij zocht het even uit, vond mijn email en zei dat mijn abo per gisteren stopgezet is en dat ik hier schriftelijk bevestiging per post van kreeg. Ook zou ik de restitutie terug gestort krijgen op mijn rekening.
Gewoon even uitleggen en zeggen dat je hier niet mee akkoord gaat omdat zij aan contractbreuk hebben gedaan en jij daardoor per vandaag de abo mag opzeggen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:31

Ik vind het laag dat ze het op deze manier nog proberen klanten bij zich te houden.
Ik weet dat ik dit vermelden kan en dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekken maar ik vind het gewoon ronduit asociaal dat zij op deze manier hun klanten vast willen houden. Als zij niet met deze ondoordachte acties kwamen, waren ze ook geen abonee's kwijt geraakt. Ik hoop inmiddels dat een flink aantal mensen opgezegd hebben, laat dit een hele harde les voor ze zijn.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:03

Ik heb een mailtje gekregen dat ik 10 euro korting heb gekregen. Ze sturen me een nieuwe factuur op.
Ik ga het 1 jaar uitproberen en bevalt het niet dan zeg ik mijn abbonement alsnog op.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:11

Dat is de eerste afspraak dat ook in de brief stond.
Je krijgt dan 2 dressuur en 8 bit, je komt dan alleen 1 nr te kort voor dat bedrag.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:28

aah, mijn mailtje terug van de BIT zegt dat mijn abbo afloopt volgens contractdatum, maar dan heb ik geen 11x BIT *zucht* ik denk dat ik maandag, uiterlijk dinsdag er maar is heen ga bellen.. en helaas voor degene aan de telefoon ze even in niet subtiele bewoordingen duidelijk ga maken wat ik hiervan vind en wat ik precies van ze wil

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:20

Dat heb ik ook gedaan en toen kon het wel ineens per datum dat ik belde opgezegd worden.
Jammer dat je ze achter de broek aan moet zitten, vraag me af of dit bij kassa komt...