Wat is de beste verzekering en wat heb je dan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mijn verzekering kost per Jaar

0 tot 100 euro
2 (4%)
100 tot 200 euro
3 (6%)
200 tot 300 euro
1 (2%)
300 tot 400 euro
4 (9%)
400 tot 500 euro
4 (9%)
500 tot 600 euro
Geen stemmen
600 tot 700 euro
2 (4%)
700 tot 800 euro
Geen stemmen
Meer dan 800 euro
1 (2%)
Ik heb helemaal geen verzekering voor mijn paard
15 (34%)
Ik ben nog opzoek naar een juiste verzekering
11 (25%)

Totaal aantal stemmen: 43

Mistic

Re: Wat is de beste verzekering en wat heb je dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:22

ikke schreef:
Als jij jaarlijks zoveel ziektekosten aan je paard hebt, moet je jezelf toch eens heel ernstig achter je oor krabben!!! Dan klopt er meer dan één ding niet!

Ik zeg niet dat ik het doe of dat mijn paard dat nodig heeft, maar dat het volgens de polisvoorwaarden kan.

Tot nu toe ben ik ontzettend blij met mijn verzekering en heb ik mijn premie's van de afgelopen 4 jaar er wel uitgehaald.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:31

[quote="Binckydenice"]Staat Hippozorg goed aangeschreven?

Als een verzekering geldtrekkerij zou wezen waarom trappen er zoveel mensen in dan?[/quote

Hippozorg staat zeer goed aangeschreven!
Ben zelf ook een tevreden klant Ja .

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:26

Van de site van Hippozorg:
Citaat:
Op moment dat het verzekerde paard 20 jaar oud wordt, zal de lopende basisverzekering worden gewijzigd naar een ongevallenverzekering. Een eventuele aanvullende ziektekostenverzekering zal dan ook worden beëindigd. Tevens wordt hierbij in de meeste gevallen de verzekerde waarde verlaagd.

Dus op het moment dat je paard wat serieuzer het risico gaat lopen om meer medische kosten te krijgen krijg je geen dekking meer voor medische kosten en als je paard doodgaat krijg je niet meer de waarde terug waar je al die jaren braaf premie voor hebt betaald. Het is een keus die je vooral zelf moet maken, maar ik hoef dan dus niet meer. Ik heb namelijk niet de neiging om mijn paard na een paar jaar in te ruilen voor een nieuwer model, mijn paard is dus nu 21 jaar, heeft tot nu toe buiten het enten geen dierenarts nodig gehad. Dus stel dat ik bij Hippo verzekerd zou zijn geweest, had ik in ruim 15 jaar een hoop premie kunnen betalen waar ik dus niets van terug had gezien.....
Inderdaad, mijn eigen spaarrekening is mijn verzekering voor mijn paard.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 07:40

Focussed schreef:
Binckydenice schreef:
Staat Hippozorg goed aangeschreven?

Als een verzekering geldtrekkerij zou wezen waarom trappen er zoveel mensen in dan?[/quote

Hippozorg staat zeer goed aangeschreven!
Ben zelf ook een tevreden klant Ja .

Ik heb info van ze aangevraagd Haha!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:57

Ik had mijn paard uitgebreid verzekerd voor 600 euro per jaar.
Uiteindelijk toen ik de DA nodig had wisten ze onder van alles en nog wat uit te komen bij de verzekering. Voor dit moest ik de helft zelf betalen, weer iets anders viel buiten de dekking....

Uiteindelijk heb ik zelf nog bijna alle DA kosten zelf betaald.
+ dus de kosten voor de verzekering.
Nu is geen een paard bij ons verzekerd.
En we hebben ook wel eens pech, maar een koliek operatie laat ik toch niet meer uitvoeren. Dat heb ik al eens mee gemaakt, en is het me uiteindelijk niet waard.
Niet dat ik daarmee bedoel dat mijn paarden het me niet waard zijn, maar alles er om heen, en het hoopje elende dat het paard na de operatie is, de 5000 euro die je na een week armer bent, en ook nog een dood paard. Dus dat schiet niet op....