Ik krijg paardenspullen toegestuurd *ontknoping op pagina 19

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ashkerlon

Re: Ik krijg steeds paardenspullen toegestuurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:26

Je hebt je nooit eens ingeschreven om producten te testen ofzo? dat zou verklaren waarom er geen labels aanhangen, kan je zogezegd niet afgaan op het merk, en zijn je ervaringen gebaseerd op het product zelf.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:27

Je houdt je rekening wel even in de gaten, of daar niet opeens bedragen worden afgeschreven voor deze zogenaamde gratis gekomen pakketjes?

Weet ook niet of je regelmatig paardenspullen via internet besteld of hebt besteld? Anders kun je even checken of één van die ook in Noord-Brabant zitten (je weet maar nooit).

Maar het is dus van alles, nieuw en tweedehands? Labeltjes eruitgeknipt, of gewoon niet aanwezig?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:27

Dabo schreef:
@ JoT: als ze het pakketje zou weigeren aan te nemen, zit de TNT er maar mee, een afzender staat er immers niet op, dus zal het pakje verdwijnen in een groot magazijn lijkt mij..?
Volgens mij ben jij gewoon nu de rechtmatige eigenaar van de spullen, ze zijn immers aan JOU gestuurd.

Maar vreemd is het wel ja...
heel vreemd!

Ja en? Nu loopt de TS zich zorgen te maken over die pakketjes en dan is het de zorg van TNT. Beter toch? Als zij die pakketjes, die haar ongewenst worden toegestuurd, niet accepteert, dan is het ook niet haar probleem.

Misschien nog een tipje trouwens. Ik heb een poosje geleden de Juridische Telefoon gebeld en die boden best goed advies. Misschien die eens bellen, dan weet je tenminste waar je staat?

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:28

ja dat is ook een goeie.
maja dan lijkt me toch wel dat ze laten weten wie de afzender is.
dat rechtmatige eigenaar van dabo heb ik ook me twijfels over.
De wet zit raar in mekaar met dat soort dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:28

Ja misschien is het wel een cadeautje van je ouders , en krijg je uiteindelijk een paard .
Zijn het verschillende dingen ? Of zijn het dezelfde dingen zoals dezelfde sjabrakken etc ?
Heb je al een paard of niet ?
Zou wel leuk zijn Haha!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:29

Wat raar zeg!
Misschien gestolen spullen die iemand probeert te slijten omdat het niet verkoopbaar is (uit angst ofzo?)
Bovenstaande tip is goed!
De tnt de boel laten vasthouden zou ik niet doen, ligt het daar in een magazijn te stinken.
Geen vriendje op weg naar een huwelijksaankondiging Haha! ?

Utrecht en Noord brabant is niet zover, misschien is het iemand die steeds 30km reist om het pakketje vandaar te versturen om zo jou op een dwaalspoor te brengen.
Ken je ook niemand die werkt in breda ofzo?
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 14-08-08 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:30

Vreemd, ik zou idd je bankrekening in de gaten houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:31

Zie ook dat je binnenkort in Groningen gaat wonen , misschien een aankomend cadeau voor een nieuw begin daar ?

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:34

Heb je ruzie met iemand, of is je verkering uit en is dit een ex die probeert je op een orginele manier lastig te vallen????

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:34

watvoor spullen krijg je? krijg je toevallig ook scapa pistache? hij is verstuurd maar komt maar niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:36

Ik zou zegge, doe eens aardig en geef heel bokt wat *LOL*.
Hihi grapje hoor Knipoog

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:36

Ik zou me er ook niet zo happy bij voelen.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen en wie erachter zit!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:39

Ik ben zeer benieuwd, ik hou het even in de gaten!

HummerTime

En nog nooit een rekening gezien???

Nou dan vind ik dat je genoeg pogingen hebt gedaan, geniet er van zou ik zeggen Haha!

DubbelFun

Technisch gesproken ben je eigenaar van alles wat men ongevraagd door je brievenbus doet/aan de deur afleverd, dus je mág het houden.
En als de gulle gever zoveel moeite gedaan heeft om onbekend te blijven (geen retouradres te achterhalen) dan zou ik me er verder ook niet schudig om voelen Haha!

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:40

Misschien ook een idee om bewijsjes te vragen dat je naar het postkantoor was zodat je later eventueel kan bewijzen dat je moeite hebt gedaan om erachter te komen?
Ik ben wel ontzettend benieuwd ...
x

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:40

Ik vind het wel een grappig verhaal, maar ik kan me voorstellen dat je je er niet helemaal prettig bij voelt.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:41

Ik woon in Groningen, langsbrengen mag je het altijd Knipoog

Nu even serieus. Het is idd een beetje lastige situatie. Gegevens van postkantoor opvragen is een handige stap. Heel misschien zou het postkantoor (waar het verstuurd is) via een rekeningnummer (als die persoon pint) kunnen achterhalen wie het was?
Zoiets staat vast wel ergens in de pc van hun. Wanneer iemand wat heeft betaald (en dus verzonden).

Zoals meerdere mensen het zeggen, wel even rekening in de gaten houden! Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:44

ik ben nou eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe dit uitpakt even n stipje

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:44

ik zou het ook gewoon houden
het is toch duidelijk voor jou bedoeld aangezien je naam en aders erop staat

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:47

Wat een raar verhaal zeg!
Ik snap heel goed dat je er mee zit. Zelf zou ik idd eventjes iemand aanspreken die van de wet afweet (juridische telefoon of een vriend ofzo)
Ik blijf dit even volgen, ben nu wel nieuwsgierig!

feliciaa

Erg vreemd.. Ben wel benieuwd van wie het is..
Ik zou het ook niet durven gebruiken denk ik..

neres

polly2 schreef:
Heb je ruzie met iemand, of is je verkering uit en is dit een ex die probeert je op een orginele manier lastig te vallen????

geef mij ook zon ex Clown

Atchoo

Woonplaats: Nu nog in Utrecht, over een paar maanden in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 12:52

Vippie schreef:
Gegevens postkantoor kun je zo op internet nazoeken hoor. Scheelt je weer een ritje naar het postkantoor. http://www.tnt.nl

Postkantoor zit hier een minutje lopen vandaan, zo gedaan dus. Ik heb de gegevens en ik ga ze zo bellen. Ook heb ik gevraagd wat ik kan doen in dit geval.
Ik moet alles in de doze en orginele verpakking laten zitten, en steeds de dag noteren wanneer wat is binnengekomen. Als het postkantoor in Noord Brabant niets kan vrijgeven dan kan ik naar de politie gaan en aan hun vragen wat ik kan doen.

Citaat:
Ook beetje vreemd dat er geen labels aan de kleding zit.
Afgeknipt? of gewoon helemaal niet.

Als je iets nieuws koopt zit er vaak met een touwtje een labeltje aan. Die ontbreken. En die waslabeltjes kan ik nergens ontdekken dat ze er uberhaupt hebben gezeten.

Citaat:
Misschien komen ze wel van iemand van wie je helemaal geen kadootjes wilt krijgen.

Ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn eerlijk gezegd Nagelbijten / Gniffelen

Citaat:
TS heb je misschien ooit eens je naam en adres enzo aan een bokker uit brabant gegeven?

Ik heb nog gekeken, ik heb welgeteld twee keer van bokt en marktplaats iets gekocht en dat was in Friesland en Groningen. Voorderest haal ik de spullen altijd uit een ruiterzaak.

Citaat:
Ik zou wel de bankrekening in het oog houden. Is daar ook niks afgegaan?

Niks, ik hou het al een paar weken goed in de gaten.

Citaat:
Je hebt je nooit eens ingeschreven om producten te testen ofzo? dat zou verklaren waarom er geen labels aanhangen, kan je zogezegd niet afgaan op het merk, en zijn je ervaringen gebaseerd op het product zelf.

Ook niet, al ben ik wel even al mijn emails aan het nakijken (handig als je emails altijd bewaard).

Citaat:
Weet ook niet of je regelmatig paardenspullen via internet besteld of hebt besteld? Anders kun je even checken of één van die ook in Noord-Brabant zitten (je weet maar nooit).

Zoals hierboven is gezegd, 1x keer via bokt wat gekocht die in Friesland woont en 1x via marktplaats die in Groningen woont. Verder haal ik de spullen rechtstreeks uit een ruitersport zaak.

Citaat:

Dat zal ik doen bedankt.

Citaat:
Ja misschien is het wel een cadeautje van je ouders , en krijg je uiteindelijk een paard .
Zijn het verschillende dingen ? Of zijn het dezelfde dingen zoals dezelfde sjabrakken etc ?
Heb je al een paard of niet ?

Mijn ouders zijn niet zo. Het zijn wel verschillende dingen idd. Ik heb zo'n beetje een hele set paardenspullen nu hier Nagelbijten / Gniffelen Ik heb geen eigen paard, door de binnenkorte verhuizing gaat ie er ook niet komen. Wel rijd ik paarden voor een mevrouw, maar zij weet ook van niks.

Citaat:
Geen vriendje op weg naar een huwelijksaankondiging

Dan weet je meer dan mij Clown Ik heb geen vriendje Tong uitsteken

Citaat:
Zie ook dat je binnenkort in Groningen gaat wonen , misschien een aankomend cadeau voor een nieuw begin daar ?

Zou kunnen, al lijkt het niet logisch

Citaat:

Naar mijn weten heb ik geen ruzie. En mijn ex zou zoiets niet doen gezien zijn afkeer van paarden.

Citaat:
watvoor spullen krijg je? krijg je toevallig ook scapa pistache? hij is verstuurd maar komt maar niet..

Wat voor kleur is dat? Er zit iig niets van scapa bij.

Citaat:
En nog nooit een rekening gezien???

Nee en mijn ouders ook niet

OmelissaO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:54

haha wel leuk... maar ook niet leuk
Ik zou even na vragen over hoe en wat bij mensen die hier verstand van hebben.
Bijv. of je het mag gaan begruiken, dat het jou eigendom is nu of niet.