Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dabo schreef:@ JoT: als ze het pakketje zou weigeren aan te nemen, zit de TNT er maar mee, een afzender staat er immers niet op, dus zal het pakje verdwijnen in een groot magazijn lijkt mij..?
Volgens mij ben jij gewoon nu de rechtmatige eigenaar van de spullen, ze zijn immers aan JOU gestuurd.
Maar vreemd is het wel ja...
heel vreemd!

?
.

polly2 schreef:Heb je ruzie met iemand, of is je verkering uit en is dit een ex die probeert je op een orginele manier lastig te vallen????
Vippie schreef:Gegevens postkantoor kun je zo op internet nazoeken hoor. Scheelt je weer een ritje naar het postkantoor. http://www.tnt.nl
Citaat:Ook beetje vreemd dat er geen labels aan de kleding zit.
Afgeknipt? of gewoon helemaal niet.
Citaat:Misschien komen ze wel van iemand van wie je helemaal geen kadootjes wilt krijgen.

Citaat:TS heb je misschien ooit eens je naam en adres enzo aan een bokker uit brabant gegeven?
Citaat:Ik zou wel de bankrekening in het oog houden. Is daar ook niks afgegaan?
Citaat:Je hebt je nooit eens ingeschreven om producten te testen ofzo? dat zou verklaren waarom er geen labels aanhangen, kan je zogezegd niet afgaan op het merk, en zijn je ervaringen gebaseerd op het product zelf.
Citaat:Weet ook niet of je regelmatig paardenspullen via internet besteld of hebt besteld? Anders kun je even checken of één van die ook in Noord-Brabant zitten (je weet maar nooit).
Citaat:Weet ook niet of je regelmatig paardenspullen via internet besteld of hebt besteld? Anders kun je even checken of één van die ook in Noord-Brabant zitten (je weet maar nooit).
Citaat:Ja misschien is het wel een cadeautje van je ouders , en krijg je uiteindelijk een paard .
Zijn het verschillende dingen ? Of zijn het dezelfde dingen zoals dezelfde sjabrakken etc ?
Heb je al een paard of niet ?
Ik heb geen eigen paard, door de binnenkorte verhuizing gaat ie er ook niet komen. Wel rijd ik paarden voor een mevrouw, maar zij weet ook van niks.Citaat:Geen vriendje op weg naar een huwelijksaankondiging
Ik heb geen vriendje 
Citaat:Zie ook dat je binnenkort in Groningen gaat wonen , misschien een aankomend cadeau voor een nieuw begin daar ?
Citaat:Heb je ruzie met iemand, of is je verkering uit en is dit een ex die probeert je op een orginele manier lastig te vallen????
Citaat:watvoor spullen krijg je? krijg je toevallig ook scapa pistache? hij is verstuurd maar komt maar niet..
Citaat:En nog nooit een rekening gezien???