Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, is misschien ook een aanrader voor de TS, je hebt misschien even tijdelijk geen inkomsten van de stal die leegstaat, maar je komt in de omgeving wel bekend te staan als een gezellige stal. Dat trekt vanzelf leuke mensen aan. En niet van die stalhoppers
. Ufsan schreef:Even tellen dus!
Hawai schreef:Klara16 schreef:Mensen, 250 euro voor een box die de klant zelf moet komen uitmesten is écht niet realistisch. Bij de concurrentie wordt het voor dat bedrag gewoon voor je gedaan hoor!
Dat is toch ook per regio verschillend.
Hier in het rijnmond gebied betalen we voor een goede prive-pensionstalling of manege stalling al 380 euries, dus in mijn ogen is 250 euries niet echt te veel hoor. Daar komt nog bij dat als de mensen die hun paard of pony daar graag willen stallen en van te voren te horen krijgen dat ze zelf moeten mesten vanzelf wel zullen zeggen dat ze 250 euro dan te veel vinden of niet. Het ligt er toch maar net aan wat de gek er voor wil uitgeven.
Equimotion schreef:Ik heb het rekensommmetje wel eens gemaakt en je gaat, afhankelijk van je investering, al snel naar 30 pensionpaarden om zo'n stal een beetje rendabel te krijgen.
ikke schreef:Op deze manier tel ik zo even uit het losse polsje 10.000 euro kosten op jaarbasis.
marquez1 schreef:tarzan moet 4 x daags gestapt worden omdat die niet op de wei mag vanwege blessure gevaar
liesJ schreef:ik betaal 290,- en moet ook zelf mesten paarden buiten zetten en weer naar binnenhalen hoor ( woon wel in rotterdam) maar deze mensen bestaan dus wel:P
liesJ schreef:ik betaal 290,- en moet ook zelf mesten paarden buiten zetten en weer naar binnenhalen hoor ( woon wel in rotterdam) maar deze mensen bestaan dus wel:P