Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar straks zit je met nog meer schade als die hengst maar blijft klieren, evengoed heb je straks lijfelijke schade, ik hoop dat er gauw een oplossing komt. moyra schreef:Ik word het inmiddels ook wel een beetje goed zat ja, heb ik de bijrijdsters en de eigenaren ook even duidelijk verteld.
Overgens ben ik nog niet naar het land geweest dus ik weet niet of hij in ons weiland loopt. Ik heb de bijrijdsters gezegt de eerst volgende keer dat hij er loopt, laat hem lopen ik ben er in de avond pas en ik breng hem wel thuis.
Toen ik gister gebeld werd reden toevallig 2 stalgenootjes langs,waar ik me stal huur, en hebben mij gebeld omdat ze een wild vreemde in het land aantroffen. Voor hun inderdaad vreemd voor mij inmiddels (bijna) bekende.
kaatjemuts, in welk geval was dat ? Met het verwijderen van de vruchtjes of gewoon geboren laten worden ?
Ik heb er zelf aan zitten denken om met prikpaaltjes een stroomdraadje in de sloot te plaatsen, zodat hij niet verder kan ? of niet goed genoeg kan afzetten om bij ons in het land te kunnen komen.

Ik heb woensdag tot 5 uur vrij gekregen om met haar naar de da te gaan en heb een afspraak staan om kwart voor negen. 
zeker als het dier meerdere malen over de sloot gekomen is 
dus scannen kan enkel in de ochtend, en morya werkt van maandag tot vrijdag gewoon s'ochtens dus is ze inderdaad afhankelijk van vrijvragen. Een VA werkt niet in de avond en in het weekeinde op afspraak, enkel spoed. En dit word niet onder spoed gerekend bij een VA zoals je zult begrijpen
!