Pipo schreef:Heel veel succes, ik hoop dat het spronggewricht niets voorsteld en dat je haar gewoon aan een liefhebber kan verkopen die goed voor haar zal zijn.
Dank je!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipo schreef:Heel veel succes, ik hoop dat het spronggewricht niets voorsteld en dat je haar gewoon aan een liefhebber kan verkopen die goed voor haar zal zijn.
Brainless schreef:Zat er toevallig net aan te denken... heb nog plek over en wil graag een veulen fokken, maar niet met mijn eigen merrie.
De andere is een ruin, dus dat fokt moeilijk. Morgen maar even in mijn oude sok kijken![]()
Jij zou haar niet kopen, dus je moet niet generaliseren.
Dat jij er goede reden voor hebt om zo'n paard niet te willen hebben is je goed recht.
Maar je praat of iedereen er zo over denkt....
"Alle paarden met een gebrek komen in de handel... Geen fokker of sportmens zou hem kopen...."
Trouwens dat heb ik ook niet gezegd, dat fokkers of sportmensen om zo'n paard zitten te springen.
Als het een rijdbaar gebrek/schoonheidsfoutje is, zijn er genoeg mensen die haar zouden willen hebben.
GamblersCup schreef:Nu krijgt Brainless weer zo'n leuke opmerking van je. Kun je je alsjeblieft bij de vraag houden ipv zulke banketstaaf opmerkingen naar andere mensen te maken hier? Daar zitten we niet op te wachten.
GamblersCup schreef:Nee, nu pak je de verkeerde. Ik heb het niet over jouw mening over mijn paard, de handel etc. Ik heb het hier over je opmerkingen als "dus maak je niet druk om de euro's" en "dan koop jij hem toch?". Dat slaat gewoon nergens op en heeft ook niets met de vraag te maken waarom ik dit topic geopend heb.
Pipo schreef:Ik pak trouwens helemaal niemand